Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در راستای استقبال و پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی و ایجاد نشاط و شور عمومی برای هموطنان عزیز، اداره کل میراث فرهنگی کردستان مراسمی آیینی و شاد را تحت عنوان نوروزگاه در اماکن دیدنی و تفرجگاه‌های سطح استان و خصوصاً شهرستان سنندج برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه‌ها که شامل اجرای گروه‌های نمایشی، موسیقی، هه لپرکی، نمایش‌های آیینی و دیگر برنامه‌های سرگرم کننده است، همه روزه صبح و بعد از ظهر در محل خانه کرد و عمارت خسروآباد شهر سنندج و دیگر اماکن تفریحی و تفرجگاه‌های سطح استان اجرا می‌گردد که تاکنون با استقبال کم نظیر بازدید کنندگان و گردشگران ورودی به استان همراه بوده است.

این مراسم هر روز در ساعات ۳۰/۱۰ الی ۱۲ صبح و ۳۰/۱۷ الی ۱۹ عصر در محل خانه کرد و عمارت خسروآباد سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اجرای مراسم نوروزگاه در استان کردستان به مناسبت نوروز ۹۸

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز میراث فرهنگی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، کورش کرمی پور بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از فرهنگیان حامی طرح اکرام ایتام در استان کرمانشاه به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام و منزلت معلم، اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر از فرهنگیان این استان حامی طرح اکرام هستند.

وی افزود: این تعداد حامی فرهنگی بیش از ۱۲ هزار نفر از ایتام این استان را زیر حمایت خود دارند و از کمک‌های نقدی و غیرنقدی آنها بهره‌مند می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با تقدیر از جامعه فرهنگیان این استان، گفت: فرهنگیان کرمانشاه همواره به مناسبت‌های مختلف با این نهاد مقدس در کرمانشاه تعامل سازنده‌ای دارند.

کرمی پور بیان کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری بیشتر بتوانیم اقدامات موثرتری خصوصاً در راستای کمک رسانی به دانش آموزان یتیم انجام دهیم.

گفتنی است، نظیر این مراسم در شهرستان‌های صحنه، روانسر، پاوه، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، حمیل، کنگاور و منطقه یک کرمانشاه برگزار شد و از فرهنگیان حامی طرح اکرام ایتام با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6099665

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ روز دختر با عنوان «مثل ستاره» در سنندج
  • ادای احترام استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای خسروآباد
  • نشست صمیمی استاندار کردستان با مردم دهستان خسروآباد
  • بیش از ۱۰۰۰۰ فرهنگی حامی طرح اکرام در کرمانشاه وجود دارد
  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری