Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@10:44:37 GMT

توضیحات سپاه درباره انفجار در خط ریل راه‌آهن آق‌قلا

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۴۰۱

سخنگوی سپاه درباره اجرای موفق عملیات انفجار و ایجاد شکاف برای رهاسازی آب شمال شهر آق‌قلا در خط ریل راه‌آهن توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با اشاره به بررسی‌های فنی و کارشناسی انجام شده در اجرای عملیات تخریب و رهاسازی آب در منطقه شمال شهر آق‌قلا و در مسیر خط آهن گرگان - اینچه‌برون تصریح کرد: نیروهای گردان مهندسی و تخریب حضرت ابوالفضل (ع) گروه مهندسی ۴۵ جوادالائمه (ع) نیروی زمینی سپاه به گونه‌ای تخصصی و حرفه‌ای عمل کردند که هیچ آسیبی به خطوط ریلی وارد نشد و با رهاسازی آب انباشت‌شده در منطقه شهر آق‌قلا تدریجاً با شرایط بهتری مواجه و عملیات خدمت‌رسانی نیروهای امدادی نیز با سهولت ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: با اجرای این عملیات و فروکش کردن حجم آب، ارتباط شهر آق‌قلا با روستاهای شمال این شهر برقرار می‌شود.

سردار شریف با بیان اینکه این اقدام سپاه موجبات خرسندی و خوشحالی مردم آق‌قلا به ویژه ساکنین روستاهای شمال این شهر و نیز قدردانی علمای اهل تسنن را در پی داشته است، گفت: به رغم برخی شایعات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه این اقدام منجر به زیر آب رفتن گمیشان می‌شود، باید تصریح کرد، عملیات گروه مهندسی سپاه در منطقه هیچ تاثیری در روند سیلاب گمیشان ندارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خط راه آهن سیل گلستان انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر

به گزارش همشهری آنلاین، مهرداد بابایی فرمانده سپاه ناحیه بابل روز شنبه گفت: این سوداگران آثار باستانی با تلاش گشت‌های عملیات بسیج محل محور رضویون با همکاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و قضایی شهرستان بابل شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: با تلاش گشت‌های عملیات بسیج محل محور رضویون در راستای برقراری امنیت و با حضور گشت پشتیبان سپاه بابل این سوداگران دستگیر شدند.

این مقام مسوول اظهار داشت: چهار متهم بعد از دستگیری و کشف سه دستگاه گنج‌یاب به همراه تجهیزات آن به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل شدند.

در ۲ سال اخیر بیش از ۳۰ سوداگران گنج به همراه دستگاه گنج یاب در شهرستان بابل توسط سپاه این شهرستان و گشت رضویون دستگیر شدند.

کد خبر 849182 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران بابل- مازندران

دیگر خبرها

  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟!
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان