Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد بحران استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد بحران استان هر روز صبح جلسه دارد و اقدامات روز قبل بررسی و تصمیمات جدید برای تسریع در روند خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان گرفته می‌شود.

وی افزود: اولویت اصلی همه نیروها در استان خروج آب از شهر آق‌قلا و روستاهای اطراف بوده و این کار به نیروهای مسلح با محوریت سپاه واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور گفت: با اقداماتی که در داخل شهر آق‌قلا صورت گرفته و شکاف‌هایی که در مسیر سیلاب ایجاد شده و همچنین کاهش خروجی سد وشمگیر، سطح آب در آق‌قلا کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی مسئول تهیه امکانات ترابری و همچنین هلال احمر مسئولیت تدارکات از جمله تهیه پتو، چادر، موادغذایی و غیره است که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

رحمانی فضلی گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ بارندگی از روزهای قبل روز گذشته که شرایط جوی مساعد بود، بالگردهای مستقر در استان به تمامی روستاهای سیل‌زده آذوقه رساندند. مشکل مهم سیلابی است که در آق‌قلا و گمیشان باقی مانده و با توجه به بارش باران باید هرچه سریع‌تر آب را به دریا هدایت کنیم.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه وضعیت گنبدکاووس به حالت عادی برگشته است، اظهارداشت: با اینکه حدود 40 درصد شهر گرفتار سیلاب شده بود اما تاکنون حدود 90 درصد منازل از آب تخلیه شده است اما هنوز مردم گرفتاری و مشکلات زیادی دارند.

وی از مردم خواست اگر می‌خواهند کمکی به سیل‌زدگان استان گلستان داشته باشند، این کمک‌ها نقدی و یا وسایل و لوازم منزل باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سیل گلستان عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان

رسول شکری نیا با اشاره به اینکه صداوسیما فرصت تبلیغاتی برای هر دو نامزد در حوزه گنبدکاووس برای بیان مطالبشان را فراهم کرد، گفت: فیلم‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود.

وی افزود: از بین دو نامزد، یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • پهنه تالاب‌های گنبدکاووس ۱۲۰ هکتار افزایش یافت
  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • رقم عجیب مصرف برق کولر‌ها در دوره گرم سال
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است