Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی وعده داد: اسکله رورو ریلی بندر امیرآباد نیمه دوم سال 98 به بهره‌برداری برسد.

بر اساس خبری که خبرگزاری مهر بهمن ماه سال 97 منتشر کرد، محمد راستاد در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های بندر امیرآباد در  استان مازندران گفت: اکنون این بندر به راه‌آهن سراسری متصل است و با افتتاح اسکله رورو ریلی، امکان تردد در این بخش افزایش یافته و امکان پهلوگیری کشتی‌ها با امکانات رورو ریلی فراهم خواهد شد و کالا از طریق واگن کشتی به قطار حمل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به طرح‌های مطالعاتی اسکله رورو ریلی در بندر امیرآباد بیان کرد: همه تلاش ما برای اجرایی کردن این اسکله با توجه به ظرفیت بالای بندر امیرآباد در بخش رو رو ریلی است که با نهایی شدن مطالعات، اسکله رورو ریلی امیرآباد؛ نیمه دوم سال 98  به بهره‌برداری می‌رسد.

راستاد افزود: بندر امیرآباد ظرفیت مناسبی در بهره‌مندی از واحدهای تولیدی دارد و با توجه به پس کرانه‌های موجود و ظرفیت‌های خاص، آماده استقبال از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف است.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندر امیرآباد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، بنا بر اعلام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و با پیگیری و دیپلماسی حمل‌ونقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد ۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری از مبدأ روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه‌برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • «توسعه حمل و نقل ریلی - خاش» + فیلم