Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@14:21:11 GMT

آتش سوزی خط سراسری انتقال بنزین در شوش مهار شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۶۱۲

آتش سوزی خط سراسری انتقال بنزین در شوش مهار شد

عدنان غزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این لوله ساعت 9:30 دقیقه امروز به دلیل فرسودگی و شکستگی دچار آتش سوزی شد و بلافاصله اقدامات لازم برای خاموش کردن آتش آغاز شد.
وی محل آتش سوزی را حدود 20 کیلومتری شهر شوش عنوان کرد و گفت: خودروهای آتش نشانی از شهرهای شوش و اندیمشک و همچنین واحدهای آتش نشانی صنایع از جمله هفت تپه برای خاموش کردن آتش سوزی این خط لوله به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شوش افزود: این لوله 16 اینچی انتقال بنزین در نزدیکی روستای میرزاعلی خان بخش مرکزی شوش و روستای پاپی آباد اندیمشک دچار ترکیدگی و آتش سوزی شده بود.
7280/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آتش سوزی آتش نشانی بنزین شوش خط 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت

صاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، تصاویر جدید از آتش‌سوزی گسترده شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت در استان گیلان، که در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت و دچار خسارت سنگین شد. این حادثه تلفات جانی نداشت.

کد خبر 750179

دیگر خبرها

  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت