Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:26:22 GMT

مسافران اطراق کرده در چادر به محل اسکان منتقل شدند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۲۳۹

مسافران اطراق کرده در چادر به محل اسکان منتقل شدند

استاندار زنجان گفت: مسافرانی که در چادر اطراق کرده بودند به یکی از محل‌های اسکان موجود در استان منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، فتح‌الله حقیقی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در راستای بررسی وضعیت استان زنجان در مقابله با حوادث انجام می‌شود، تشکیل جلسات ستاد مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: امروز نیز فراخوانی به منظور سنجش آمادگی مدیران داده شد که در همین راستا فقط یک ساعت قبل از شروع جلسه، زمان آن به مدیران اعلام شد تا حضور به‌موقع مدیران در جلسه ارزیابی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان زنجان افزود: درباره ارسال کمک به سیل‌زدگان نیز تصمیم اتخاذ شده و اعلام شد که در صورت اعلام نیاز در خدمت این افراد باشیم که البته روز گذشته هلال‌احمر به میزانی کمک برای سیل‌زدگان ارسال کرده است.

حقیقی با اشاره به گزارش‌های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان، تصریح کرد: بر همین اساس در چهار شهرستان که احتمال بارش زیاد بود، آماده‌باش اعلام و جلساتی نیز در این رابطه تشکیل شد و در جلسات تشکیل شده، میزان آمادگی مدیران مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات نوین انجام شده در استان، ارائه تسهیلات به مسافران نوروزی بود، یادآور شد: در همین راستا مسافرانی که در چادر اطراق کرده بودند به یکی از محل‌های اسکان موجود در استان منتقل شدند و با توجه به بارش‌هایی که برای استان پیش‌بینی شده است، از امشب این تسهیلات بیشتر خواهد شد تا مسافران به مشکل برنخورند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، اظهار کرد: با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط در خدمات سفر و البته رسانه‌ها، تعداد مسافران ورودی به استان 20 درصد افزایش یافته، همچنین طبق آمار تعداد بازدید از اماکن گردشگری نیز 15 درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر اتفاقات خوب رخ داده در استان، کاهش تصادفات منجر به فوت در حوزه استحفاظی این استان است که این امر در نتیجه فرهنگ‌سازی مثبت در طول سال‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان هشدار داد:

حضور در ارتفاعات و اسکان در مکان‌های سیلابی مناسب نیست

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان نسبت به حضور در ارتفاعات و اسکان در مکان‌های سیلابی هشدار داد.

علی باقری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان، سامانه جدید بارشی از امروز وارد استان زنجان می‌شود.

این مسئول ادامه داد: بر اساس احتمال بارش پیش‌بینی شده برای استان، ممکن است این بارش سبب وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر شود، به همین دلیل از شهروندان و مسافران نوروزی وارد شده به این استان خواستار رعایت جوانب احتیاط هستیم.

وی افزود: انتظار می‌رود که مسافران و شهروندان در ارتفاعات و مکان‌های سیلابی حضور نداشته باشند و از شهروندان و مسافران می‌خواهیم هنگام سفر و رفت و آمد، از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و توصیه‌های ایمنی را در نظر بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان، تصریح کرد: طبق گزارش سازمان هواشناسی، سامانه بارشی جدید از امروز وارد استان شده که در پی آن بارش‌های رگباری و نیز بارش برف در ارتفاعات پیش‌بینی شده است و حتی به برخی از استان‌های کشور هشدارهای لازم درباره سیل داده شده است.

باقری یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی موجود و پیش‌بینی سازمان هواشناسی، همه دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.


انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس آمریکا چادر دانشجویان معترض را به آب بست | ویدئو

دریافت 3 MB کد خبر 847538 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • چادر زدن حامیان فلسطین در آمریکا + فیلم
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • (ویدئو) پلیس آمریکا چادر دانشجویان معترض را به آب بست
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • پلیس آمریکا چادر دانشجویان معترض را به آب بست | ویدئو
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران