Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرزین بابایی مدیر کشیک تسهیلات نوروزی شبکه بهداشتی درمانی آموزشی داراب گفت: با توجه به پیش بینی‌های قبل از ایام نوروز در مجموعه شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی داراب و حضور دو پزشک عمومی در قسمت اسکرین اورژانس و یک متخصص طب اورژانس در تروما و فوریت‌های اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)، نوروز امسال با افزایش رضایتمندی مراجعان مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های ارزیابی کمبود‌های احتمالی برای ایام نوروز و راه‌های برطرف کردن آن‌ها با هدف افزایش آمادگی در ارائه خدمات تصریح کرد: از ابتدای فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی تا کنون بیش از سه هزار و چهارصد ویزیت در اورژانس بیمارستان ثبت شده، و اتاق عمل و زایشگاه بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) داراب نیز در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند که از ابتدای سال جدید تاکنون ۷۳ عمل جراحی و ۵۱ مورد تولد نوزاد ثبت شده است.

بابایی ادامه داد: با تدابیر مجموعه مدیریتی بیمارستان و مشارکت متخصصان و کارکنان، پیش بینی و تامین دارو و تجهیزات لازم و حضور ۳۲ پزشک متخصص در ۱۴ رشته تخصصی و ۱۴ پزشک عمومی در برنامه سال جدید بوده و در حال حاضر تعداد اعزام‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد کاهش داشته است.

مدیر کشیک تسهیلات نوروزی شبکه بهداشتی درمانی آموزشی داراب افزود: همکاران این شبکه بهداشت و درمان در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان داراب و درمانگاه‌های جنت شهر، قلعه نو، فرگ و اعراب چگینی نیز در حال ارائه خدمت هستند و تاکنون حدود ۹۳۰ ویزیت در درمانگاه‌های شهری و روستایی ثبت شده است.

وی اظهار کرد: طبق آمار‌های دیسپچ اورژانس داراب از نوروز امسال تاکنون هزار و ۳۵۰ مورد تماس تلفنی با اورژانس داراب برقرار شده که ۳۱۵ مورد ماموریت و اعزام آمبولانس انجام شده است.

بابایی تاکید کرد: از بیست و هشتم اسفند تاکنون، تعداد مصدومان حوادث ترافیکی ارجاعی به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) ۲۴ نفر بوده که با کاهش ۵۰ درصدی نسبت به پارسال همراه بوده است، و از شهروندان و مسافران درخواست می‌شود تا با رعایت اصول ایمنی، در زمان حضور در مکان‌های تفریحی و در هنگام رانندگی، مانع از بروز هرگونه حادثه برای خود و اعضای خانواده شوند.

انتهای پیام/ت

رضایتمندی مراجعان از خدمات رسانی بیمارستان امام حسن داراب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر