Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:32:38 GMT

بازگشت ۲۹ داعشی الجزایری به کشورشان با هواپیمای آمریکا

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۳۶۷

بازگشت ۲۹ داعشی الجزایری به کشورشان با هواپیمای آمریکا

منابع آگاه در الجزایر اعلام کردند که مقامات امنیتی این کشور ۲۹ داعشی الجزایری را تحویل گرفتند.

به گزارش ایسنا، سایت النهار الجزایر به نقل از چند منبع امنیتی نوشت، مقامات این کشور ۲۹ داعشی الجزایری را که در سوریه فعالیت می‌کردند، تحویل گرفته‌اند.

طبق این گزارش، عناصر داعشی مذکور طی سالیان متمادی در مناطق مختلف سوریه فعالیت می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، یک منبع امنیتی گفت که عملیات انتقال عناصر داعش به الجزایر ۱۸ مارس و توسط یک هواپیمای نظامی متعلق به ارتش آمریکا صورت گرفت.

وی افزود: بازجویی از این عناصر داعش از شبکه‌های حمایتی، عضو گیری، تامین مالی داعش و عناصر فعال داعش در الجزایر پرده بر می‌دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الجزاير داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • ببینید | الجزایری‌ها آسمان لندن را قرمز کردند
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • عکس یادگاری در اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ