Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@10:48:23 GMT

مخالفت قاطع زیدان با جدایی آسنسیو

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۴۰۴

مخالفت قاطع زیدان با جدایی آسنسیو

سرمربی فرانسوی رئال مادرید به خبر جدایی آسنسیو از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، مارکو آسنسیو یکی از بازیکنان رئال مادرید است که در دوران سولاری نیمکت نشین شد و نتوانست درخشش خود در فصل قبل را تکرار کند.

خبرهای زیادی درباره جدایی آسنسیو از رئال مادرید و حضورش در لیگ جزیره به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما زیدان به جدایی آسنسیو از رئال واکنش نشان داد و گفت: من با آسنسیو صحبت کردم. به او گفتم که او جایگاهی ثابت در ترکیب تیم خواهد داشت. می‌خواهم که او بماند و اجازه جدایی را به این بازیکن نخواهیم داد.

رئال مادرید یکی از بدترین فصل‌های خود را تجربه می‌کند. این تیم از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته است و در رقابت‌های لالیگا هم فاصله زیادی با صدر جدول رده بندی دارد و شانس بسیار کمی برای کسب عنوان قهرمانی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زین الدین زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تابستان گذشته کریم بنزما با تصمیم خود برای جدایی از رئال مادرید بسیاری را شگفت‌زده کرد. این احساس زمانی بیشتر شد که او به تعداد زیادی از ستاره‌هایی که عازم عربستان سعودی بودند، پیوست و با الاتحاد قرارداد امضا کرد.

برنده توپ طلای ۲۰۲۲ فصل آسانی را پشت سر نگذاشته است چون مصدومیت، به‌خصوص در آخرین فصل حضور او در رئال مادرید، اجازه نداد پتانسیل خود را به‌ صورت کامل نشان دهد.

بنزما در طول فصل جاری چند مرتبه به مادرید سفر کرده و اکنون باشگاه الاتحاد نیز تایید کرده که او دوباره این کار را انجام داده است. در بیانیه‌ای رسمی، آنها تایید کردند که بنزما در حال گذراندن برنامه درمانی‌اش در کمپ تمرینی رئال مادرید است.

کد خبر 848892 منبع: ورزش سه برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی عربستان تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید مقابل کادیز / فیلم
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده