Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری‌نژاد گفت: هنرمندان آستارایی در قالب چهار نمایشگاه صنایع‌دستی خود را در معرض دید مسافران و گردشگران قرار دادند.

« پردل امیری‌نژاد» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی فرصتی است تا مردم و به‌ویژه مسافران و گردشگران نوروزی با صنایع‌دستی آستارا آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بندر آستارا با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در ایست بازرسی قلعه، طرح سالم‌سازی سفیر امید، فلکه گاز و روبروی پلیس راه آستارا به تالش دایر شده است، افزود: این نمایشگاه‌ها تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری و در دو نوبت صبح و عصر دایر است.

 

وی تصریح‌کرد: در این نمایشگاه‌های برپا شده انواع صنایع‌دستی همچون جاجیم، کیف‌دستی، خورجین، تابلو فرش، لباس محلی، نازک‌کاری روی چوب، عروسک‌های کاموایی، گلیم و ... در معرض دید و فروش مسافران نوروزی گذاشته شده است.

 

امیری‌نژاد با بیان‌اینکه در نوروز سال گذشته ۳۰ هزار نفر از نمایشگاه‌های برپا شده صنایع‌دستی بندر آستارا بازدید کردند، گفت: هنرمندان صنایع‌دستی با فروش آثارشان ۳۵۰ میلیون ریال درآمد کسب کردند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل بارندگی و سیلاب سیل گلستان خسارات سیل گلستان سیلاب خبرگزاری شبستان خسارت سیلاب اعتکاف ماه رجب مراسم اعتکاف تعطیلات نوروزی بندر آستارا صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سریال «نون خ» در ترویج صنایع دستی، مناطق گردشگری و آداب و روسوم مردم موفق بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: جا دارد از سازمان صداوسیما به‌خاطر انعکاس خوب در حوزه صنایع دستی و سنت‌های بومی مردم در سریال نون خ تشکر کنم، در نمایش دادن سبک زندگی مردم و برنامه‌های محلی و سنتی و ترویج این زندگی پاک خیلی موفق بودند و تصور من این است که اگر این‌ها به صورت فیلم‌های کوتاه دربیاید، در حوزه تولید شادی و روحیه برای مردم، می‌تواند خیلی مؤثر باشد.

وی درباره مقایسه موزه ملی با موزه لوور افزود: از من در مورد قیمت بلیت‌ها سوال شده بود و من گفتم رقم ۳۰,۰۰۰ تومان که سال‌ها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریباً همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داریم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: ایرنا

کد خبر 747457

دیگر خبرها

  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»