Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی هادی نسب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران، احتمال آبگرفتی و جاری شدن رواناب در معابر شهری و روستایی و وقوع سیل در مسیل ها، نشست هایی با حضور نهادهای امدادی، شهرداری ها، فرمانداری ها و بخشداری ها و دهیاری های شهرستان های استان برگزار شد تا از آمادگی کامل برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در استان آمادگی کامل برای پیشگیری از سیلاب و رواناب وجود دارد تا بارندگی خسارتی به دنبال نداشته باشد.
هادی نسب با بیان اینکه مردم نیز جوانب احتیاط را رعایت کنند، تصریح کرد: هماهنگی لازم هم با اداره کل ارتباطات و فناوری استان انجام شد تا پیامک های پیشگیری برای اطلاع شهروندان ارسال شود.
وی ادامه داد: سیلابی شدن رودخانه های فصلی از دیگر هشدارهاست لذا از مردم و رانندگان انتظار می رود از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیر سیلاب های فصلی به شدت اجتناب کنند.
همچنین کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد دیروز با اشاره به افزایش بارندگی ها از روز دوشنبه گفته بود: بارش ها در نیمه غربی استان خصوصا در اردکان، میبد، تفت ، مهریز و خاتم از شدت بیشتری برخوردار است.
سید عباس میرحسینی افزود: با توجه به رگباری بودن بارش ها ، احتمال جاری شدن رواناب ها،سیلابی شدن مسیل ها، آبگرفتگی معابر عمومی در شهرستان های یادشده و استان دور از انتظار نیست.
وی از مسئولان استان یزد خواسته بود برای جلوگیری یا کاهش خسارت های اختمالی ناشی از وزش باد شدید، گرد و خاک و بارندگی تدابیر لازم اندیشیده شود.
میر حسینی با اشاره به ورود سامانه جوی به استان تصریح کرد: با تقویت این سامانه از روز دوشنبه تا اوایل روز چهارشنبه در استان ورزش باد شدید ، گردو خاک بارندگی . بعضا رگبار ، رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
2088/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پیامک سیل فناوری گرد و خاک یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور 15 اردیبهشت 1403/ تداوم بارندگی در برخی استان‌ها

به گزارش صدای ایران از ایسنا،صادق ضیائیان، درباره وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه، در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز و برخی مناطق استان های بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد،فارس، کرمان و خراسان جنوبی ، وزش باد و بارندگی ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، امروز خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج می شود.

وی افزود:یکشنبه ۱۶اردیبهشت ماه، در ارتفاعات البرز شرقی برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می دهد.همچنین طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید انتظار می رود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت هوای روز دوشنبه ادامه داد: دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش در نوار غربی دامنه های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز،تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان ابرناکی و رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

ضیائیان گفت: همچنین بارش های روز دوشنبه، در کرمانشاه، غرب کردستان، شمال آذربایجان شرقی،زنجان و گیلان شدت دارد.

وی افزود: سه شنبه۱۸ اردیبهشت ماه نیز بارندگی در جنوب غرب و جنوب کاهش یافته و در کل نوار شمالی ابرناکی گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ادامه داد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، گستره بارش در شمال غرب سواحل دریای خزر خراسان شمالی و خراسان رضوی خواهد بود و در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می یابد.

ضیائیان با اشاره به وضعیت دریاها گفت: از بعد از ظهر دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری دریای خزر مواج می شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت افزود: فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، آسمان تهران صاف تا کمی است و ممکن است در برخی ساعات وزش باد سرعت یابد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد.همچنین برای دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه، آسمان نیمه ابری خواهد بود و در برخی ساعات وزش باد، بارش پراکنده و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.





دیگر خبرها

  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • امدادرسانی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در بارندگی اخیر خوزستان
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • پیش بینی هواشناسی کشور 15 اردیبهشت 1403/ تداوم بارندگی در برخی استان‌ها
  • تداوم بارندگی در برخی استان‌های کشور