Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای طرح نوروزی 98 تاکنون حدود 14570 مسافر از خدمات پایگاه های نوروزی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان بهره‌مند شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سید احمد مرتضوی فرد مدیرعامل هلال احمر چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی 98 تاکنون حدود 14570 مسافر از خدمات پایگاه های نوروزی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان بهره‌مند شدند اظهار کرد: 3238 مسافر نوروزی از ایستگاه سلامت، 1153 مسافر از فضای دوست‌دار کودک، 780مسافر از خدمات خیمه نماز و 6618 نفر از پویش بهرفت این جمعیت بهره ‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرتضوی فرد افزود:  3992 نفر از برنامه‌های ترویجی و اطلاع‌رسانی، 2127 نفر از برنامه‌های انگیزشی و 1221 نفر نیز از برنامه‌های آموزشی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای طرح امداد نوروزی تاکنون نیز امدادگران این جمعیت به 23حادثه جاده، کوهستان امدادرسانی کردند، افزود: 15 نفر در این حوادث از خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شدندو 43 نفر نیز اسکان داده شدند.

وی اضافه کرد: 350 نفر از امدادگران و نجات‌گران، یک هزار و 1400 نفر جوانان عضو این جمعیت در 48 پایگاه ثابت، سیار و موقت جمعیت هلال احمر مستقر و به مسافران نوروزی خدمات متنوع ارائه می‌‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون توسعه وپیش بینی هواشناسی استان گفت: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش با ۲۵ میلی متر از ایستگاه فرخشهر و بعد از آن شهرکرد با ۲۰ میلی متر گزارش شده‌است.
معصومه نوروزی افزود: در این مدت بارش‌های خوبی در مناطق شرقی استان بود، اما کمتر از ۲۰ میلی متر بوده است.
به گفته‌ی وی بعداز ظهر امروز از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود و در ساعاتی از فردا بارش‌های ضعیف و پراکنده در بخش‌های شرقی استان پیش بینی می‌شود.
نوروزی از طبیعت گرد‌ها وگردشگران خواست از صعود به ارتفاعات ونقاط مخاطره آمیز وحریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم خروج از جاده، واژگونی خودرو و انحراف به چپ را مهمترین علت تصادفات در روز‌های بارانی دانست.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله با خودرو‌های جلویی از بروز این حوادث پیگیری کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ