Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@08:44:26 GMT

خسارت ۶ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات برق مازندران

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۶۳۲

خسارت ۶ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات برق مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در خصوص میزان خسارت ریالی وارده به تاسیسات برق استان گفت: برآورد میزان خسارات وارده به تاسیسات استان، 6 میلیارد تومان بوده است که بیشتر خسارات وارده متوجه تیرهای برق، ترانس‌ها و سیم‌های برق می‌باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، قاسم شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص خسارت وارده به تاسیسات برق گفت: در شهرستان سیمرغ با مشکلاتی مواجه بودیم که ناچار مجبور به قطع برق شدیم تا سطح آب فروکش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در کمتر از 24 ساعت، برق غالب مشترکین در این شهرستان وصل شد و تنها در برخی نقاط، به دلیل بالا بودن سطح آب، شاهد قطعی برق بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد:اما خسارات اصلی ما در بخش‌های نیالای گلوگاه، هزار جریب، دودانگه، چهاردانگه و آلاشت و لفور در سوادکوه وارد شد که بیشترین علل قطعی برق، رانش و ریزش کوه و متعاقبا افتادن درختان روی تیرهای برق در این مناطق بوده است.

شهابی ادامه داد: پس از این حادثه، تمامی مناطق را به صورت اضطراری برق رسانی کردیم و هم اکنون در هیچ یک از مناطق استان جز در برخی نقاط خاص، بی برق نیست.

وی در خصوص میزان خسارت به تاسیسات برق در استان گفت: برآورد میزان خسارات وارده به تاسیسات استان، 6 میلیارد تومان بوده است که غالب خسارات وارده متوجه تیرهای برق، ترانس‌ها و سیم‌های برق است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در سیلاب اخیر، بیش از 400 نفر از نیروهای شرکت برق، در قالب 150 اکیپ، تعمیر و خدمات توزیع برق استان مازندران به مناطقی که با قطعی برق روبرو بودند، اعزام و اقدام به ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام آمده است: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تاسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

ضمن پوزش از شهروندان، خواهشمندیم نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری نمایند.

کد خبر 6087249

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است