Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیدان با قدرت کامل برگشته و دوباره مانه را می‌خواهد. رئال مادرید موظف است خواسته‌های سرمربی‌اش را استجابت کند. یک ابرانتقال دیگر از بندر لیورپول به لالیگا در راه است؟

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید خواهان جذب سادیو مانه، وینگر لیورپول است.

به گزارش مارکا، مانه یکی از بازیکنانی است که زیزو علاقه زیادی به آنها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینگر 26 ساله سنگالی که لیورپول سه سال قبل با پرداخت 41 میلیون یورو او را از ساوتهمپتون به خدمت گرفت. مانه یکی از اهداف نقل و انتقالاتی زیزو در مقطع اول حضورش روی نیمکت کهکشانی‌ها بود. زیدان رسما این درخواست را به باشگاه انتقال داد و حتی با خود مانه تماس گرفت تا برنامه‌هایش را شرح دهد. انتقالی که نهایتا انجام نشد ولی منابع موثق اعلام کردند مانه هم اکنون هم یکی از گزینه‌های باب میل زیدان برای تقویت خط حمله است.

در تابستان گذشته فرانس فوتبال خبر از توافق شخصی مانه با رئال مادرید داد ولی با جدایی زیدان دیگر اتفاقی رخ نداد. حالا که زیزو با قدرت مطلق در نقل و انتقالات برگشته، پروسه تلاش برای خرید مانه دوباره فعال شده است. در کنار مانه، کیلیان ام باپه هم یکی از اولویت‌های زیدان برای تقویت خط حمله رئال مادرید محسوب می‌شود. مانه وینگری سریع، قوی و تکنیکی است که امسال در زمینه گلزنی هم پیشرفت محسوسی داشته است. بازیکنی که می‌تواند در هر دو سمت خط حمله بازی کند. او امسال 20 گل برای لیورپول به ثمر رسانده و در کنار صلاح بهترین گلزن تیم است. او فقط یک گل کمتر از آگوئرو در جدول بهترین گلزنان فصل جاری لیگ برتر زده است.

خرید مانه از لیورپول کار آسانی نخواهد بود. قرمزها زمستان سال پیش کوتینیو را با 160 میلیون یورو - با احتساب پاداش‌ها - به بارسلونا فروختند و بعید است برای فروش مانه به قیمتی کمتر از این راضی شوند. ارزش مانه از نگاه سایت ترنسفر مارکت 85 میلیون یورو است؛ دقیقا دو برابر نسبت به زمانی که مانه قراردادش با لیورپول را تا سال 2023 تمدید کرد. با برگشتن زیزو، طبعا رئال مادرید موظف به فعالیت قابل توجه در بازار نقل و انتقالات و تلاش جدی برای برآورده کردن خواسته‌های او است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم

نگاهی داریم به وضعیت کنونی بازیکنان تیم رویایی رئال مادرید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • علاقه جدی لیورپول به ویلیان پاچو
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم