Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار علی پیر جاهد در گفت و گو با بسیج اردبیل اظهار داشت: نخستین کمک‌های مردمی استان اردبیل که توسط مردم همیشه در صحنه استان اردبیل به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده بود برای سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران ارسال شد.

وی افزود: کمک‌های غیرنقدی شامل نیاز‌های ضروری سیل‌زدگان عزیز از جمله اقلام گرمایشی، پتو، پوشاک، خوراکی‌های فاسد نشدنی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که اولین محموله از این کالا‌ها از شهرستان پارس‌آباد بارگیری و ارسال شد و همچنین شامگاه روز گذشته نیز بارگیری اقلام امدادی برای ارسال به استان مازندران از شهرستان‌های بیله‌سوار و گرمی انجام گردید که این اقلام امدادی ارسال گردید.

وی بیان کرد: صبح روز گدشته نیز یک تریلی آب معدنی بسته‌بندی شده از شهرستان سرعین بارگیری و به اردبیل ارسال شده امروز تمامی این اقلام به همراه تعدادی از همکاران به استان مازندران ارسال گردید

.مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، بیان داشت: به منظور ارائه خدمات بهتر و سازماندهی مناسب، ۳ استان گلستان، مازندران و خوزستان بین ۳۲ استان تقسیم شده که خدمات فنی و کمک‌های مردمی استان اردبیل به استان مازندران ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی استان اردبیل از همان روز‌های اول برای امداد و کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده اعلام آمادگی نموده‌اند، ولی با توجه به وضعیت حاضر امکان حضور نیروی انسانی وجود ندارد که بلافاصله با مساعد شدن وضعیت، نیرو‌های جهادی استان در این مناطق حاضر خواهند شد.

پیرجاهد با اشاره به جمع‌آوری اقلام غیرنقدی در پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و نواحی بسیج و سپاه استان، اظهار داشت: مردم متدین استان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را جهت ارسال به مناطق سیل‌زده به این مراکز تحویل دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: جمع‌آوری و ارسال کمک‌های فنی و مردمی به مناطق سیل‌زده شمال کشور با مدیریت بسیج سازندگی و با پشتیبانی فرماندهان نواحی، ترابری و آماد و پشتیبانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل انجام می‌شود.

 

فیلم در حال بارگزاری می باشد...

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سیل زدگان مازندران و گلستان بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردم، ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی بررسی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی؛ رئیس کل دادگستری مازندران گفت: این هفته ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار شد و در جریان این دیدار به 53 مورد از تقاضای مراجعان که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بود، پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان افزود: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی تصریح کرد: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی گفت: این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها خود وارد میدان می‌شوند و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان