Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@08:25:55 GMT

برف مسافران نوروزی ا در جاده خلخال - اسالم غافلگیرکرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۸۳۱

برف مسافران نوروزی ا در جاده خلخال - اسالم غافلگیرکرد

رییس اداره راهداری ومحل ونقل جاده ای خلخال دوشنبه در گفتگو با ایرنا از بارش برف در همه جاده های ارتباطی این شهرستان خبرداد .
محمد قربانی گفت: با وجود بارش برف با تلاش راهداران درحال حاضر به جز راه مسدود شده خلخال به پونل در استان گیلان دیگر راه های اصلی، فرعی، بین شهری و روستایی شهرستان باز و رفت وآمد خودروها در آنها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: به علت بارش برف همراه با کولاک ویخبندان جاده در گردنه الماس به همراه داشتن زنجیرچرخ ودیگر لوازم ایمنی زمستانی برای رانندگان ضروری است.
رییس اداره هواشناسی خلخال نیز از ادامه وشدت بارندگی ها در این شهر خبر داد وگفت: از بامداد امروز بارش های باران تبدیل به برف شده و با شروع برف دمای هوا نیز رو به سردی گذاشته است .
فرامرز فرض الله پور گفت: دمای هوای فعلی این شهر یک درجه زیر صفراست که نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش یافته است.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
6016/7119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گیلان بارش برف شهری و روستایی مسافران نوروزی هواشناسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی با عنوان اینکه پوشش ابر‌ها در استان امروز افزایش می‌یابد، گفت: بارش پراکنده باران نیز در برخی اوقات محتمل است.

وی افزود: روز‌های دوشنبه و سه شنبه این هفته موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعات بعدازظهر بارش‌های نسبتا شدیدی پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان بابیان اینکه روز چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای روی خواهد داد، ادامه داد: روز‌های پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتا پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

محمدی گفت: با ورود سامانه بارشی از جو استان دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته مجددا افزایش می‌یابد.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: دمای هوا نسبت به دیروز در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • پیش‌بینی هوا طی روزهای آینده/ تداوم بارش‌ها در این استان‌ها
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان