Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا ارژنگی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد افزود: امسال مسافران نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی داشته و پیش بینی می‌شود تا ۱۶ فروردین ۳۰ الی ۴۰ درصد مسافران نوروزی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دشت مغان دارای قابلیت و ظرفیت مناسب گردشگری است که می‌تواند در روز‌های عید بیشترین درصد از مسافران نوروزی را به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پارس آباد با اشاره به ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی افزود: طبیعت بکر و زیبا، مناطق دیدنی و تاریخی شهرستان مرزی پارس آباد مغان آماده استقبال از مسافران و گردشگران بوده و هماهنگی‌های لازم با تمامی کمیته‌های ستاد خدمات نوروزی ۹۸ انجام شده است.

ارژنگی اضافه کرد: این شهرستان با قرار گرفتن در کنار رود زیبا و دیدنی ارس و همچنین هم مرزی با کشور آذربایجان می‌تواند گردشگران را شیفته خود بکند.

وی با اشاره به قابلیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری و طبیعت زیبا و بکر این شهرستان گفت: قلعه باستانی و تاریخی اولتان قالاسی ساحل زیبا و دیدنی رود پر آب ارس، منطقه نمونه گردشگری دوست کندی پارس آباد، منطقه نمونه گردشگری تپراق کندی پارس آباد (تپه نادری و سد میل مغان و تالاب سد میل و مغان در اصلاندوز) منطقه نمونه گردشگری دریاچه شهرک آیت الله غفاری مغان، مزارع مکانیزه و دیدنی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، از جمله قابلیت‌های گردشگری شهرستان پارس آباد مغان است.

شهرستان مرزی پارس آباد مغان در شمال غرب کشور و شمالی‌ترین نقطه استان اردبیل با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان بوده و یکی از قطب‌های بزرگ کشاورزی، اقتصادی، دامی و باغی کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح

ظرفیت اسکان اقامتگاه‌های پارس آباد مغان پر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسافران نوروزی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته