Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ اظهار کرد: این بنیاد به دستور تولیت آستان قدس رضوی در کنار سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان از لحظات نخست وقوع سیلاب در مناطق سیل‌زده حضور داشته است.
وی عنوان کرد: با اهتمام به این مطلب که حجم خرابی‌ها در شهرستان آق قلا بسیار زیاد بوده، تلاش شده است در ابتدای کار در حوزه‌های خدماتی امدادرسانی صورت پذیرد و انجام طرح‌های عمرانی از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته‌ها و ماه‌های آتی پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بیش از هزار نفر از خادمیاران رضوی در قرارگاه مرکزی آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده حضور یافتند و مشغول خدمت‌رسانی هستند.
مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده در دستور کار است و در مراحل بعد امور عمرانی و پاکسازی منازل از گل و لای انجام می‌گیرد.
محسن منصوری گفت: عمده نیاز‌های مردم در حال حاضر بیشتر مواد غذایی کنسروی، آب معدنی، مواد بهداشتی، پوشاک گرم، شیر خشک، چادر و پتو است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری جزیره راهبردی خارگ از بدو تأسیس تاکنون در مسیر خدمت به شهروندان، مسیرهای فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در چند سال اخیر و با حضور شعیب بحرینی نسبت به گذشته خدمات حوزه فرهنگی و عمرانی، شهرداری شتاب بیشتری به خود گرفته به طوری که میزان رضایت مندی مردم از شهرداری افزایش یافته که نشان از خدمات ارزشمند این حوزه برای توسعه هرچه سریع‌تر سیمای شهری خارگ است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با همدلی، همراهی و تعامل و همکاری ادارات و همراهی مردم، مشکلات جزیره خارگ رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سوی محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ از شعیب بحرینی شهردار اسبق خارگ به مناسبت بازنشستگی و پایان خدمت وی در این شهرداری تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6095361

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد