Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:57:21 GMT

تخریب ۹ مرکز توانبخشی، مهدکودک و مجتمع خدماتی روزانه

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۵۲۰

تخریب ۹ مرکز توانبخشی، مهدکودک و مجتمع خدماتی روزانه

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آق قلا با اشاره به تخریب سه مجتمع خدمات روزانه، ۲ مرکز توانبخشی سالمندان و معلولان و سه مهدکودک و یک روستامهد، گفت: متأسفانه در پی سیل اخیر در استان گلستان این مراکز و مجتمع‌ها ۱۰۰ درصد تخریب شده اند. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به مناطق سیل زده استان گلستان، فرزانه حاجی محمد در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت مراکز سازمان بهزیستی در شهرستان آق قلا اظهار کرد: 4 هزار و 500 معلول و 200 نفر زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان آق قلا قرار درند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متأسفانه در پی سیل اخیر خسارت بسیاری به مجتمع‌ها و مراکز توانبخشی و همچنین مهدهای کودک شهرستان آق قلا وارد شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آق قلا ادامه داد: در پی وقوع سیل در این شهرستان؛ دو مرکز توانبخشی سالمندان و معلولان، سه مهدکودک شهری، یک روستامهد و همچنین سه مجتمع خدمات روزانه تخریب شده‌اند.

حاجی محمد درباره میزان خسارت وارد شده به مراکز سازمان بهزیستی در این شهرستان، گفت: هنوز نمی‌توان آمار دقیقی داد اما گزارشات و شواهد حاکی از آن است که مراکز اشاره شده کاملا تخریب شده‌اند.

وی اضافه کرد: البته خداراشکر در این حادثه خسارت جانی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی وارد نشده است چرا که پیش از وقوع سیل و طی هماهنگی‌های صورت گرفته مددجویان اعم از معلولان و زنان سرپرست خانوار به سایر مجتمع‌های شهرستان‌های دیگر منتقل شده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آق قلا همچنین از اجرای برنامه‌های ویژه برای حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده اشاره کرد و گفت: اجرای طرح محب، ارائه خدمات توسط اورژانس اجتماعی، توزیع مواد غذایی، توزیع پوشاک، از جمله مواردی است که توسط بهزیستی شهرستان آق قلا در حال انجام است.

وی اظهار امیدواری کرد: با فروکش کردن بارندگی‌ها و مشخص شدن میزان خسارت‌ها، فرآیند بازسازی مراکز و مجتمع‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

R1491/P4001/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط سازمان بهزیستی شورای اسلامی گلستان سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی شورای اسلامی گلستان سیل سازمان بهزیستی شورای اسلامی گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران گفت: ساعتی قبل این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.   ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.   وی افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی