Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@23:48:06 GMT

جوان روستایی از سرپلذهاب غرق شد / رودخانه طغیان کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۹۲۷

رکنا: فرماندار شهرستان سرپلذهاب از غرق شدن یک جوان روستایی از شهرستان سرپلذهاب در پی بارش‌های شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی خبر داد.

محبت جمالی نیا فرماندار شهرستان سر پل ذهاب از غرق شدن یک جوان سرپلذهابی خبر داد و گفت: این جوان که ۲۰ سال داشته و از از اهالی روستای قوچی باشی از توابع شهرستان سرپل ذهاب بوده در حاشیه یکی از رودخانه‌های فصلی مشغول چوپانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رودخانه فصلی پیش از این خشک بود و به دلیل شدت بارش‌های اخیر طغیان کرد و جوان مذکور را به کام خود کشید.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: بر اثر بارش‌های شدید اخیر، آب در رودخانه مذکور جریان پیدا کرده و طغیان کرد و باعث غرق شدن این جوان شد.

وی افزود: جنازه این جوان توسط اهالی منطقه پیدا شده و به بیمارستان و سپس سرد خانه منتقل شد.

جمالی نیا از مردم و مسافران نوروزی درخواست کرد تا پایان بارش‌ها برای پیشگیری از حوادث احتمالی از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

وی افزود: در روزهای گذشته تذکرات مکرر سازمان هواشناسی و ستاد بحران شهرستان هم بصورت حضوری و هم ازطریق رسانه‌ها، جهت عدم حضور مردم در حریم رودخانه‌ها داده شده که متأسفانه به دلیل عدم توجه به این تذکرات این حادثه اتفاق افتاده است.

جمالی نیا بار دیگر به مردم شهرستان هشدار داد که طی امروز و روزهای آینده طبق گزارش و هشدارهای سازمان هواشناسی بارشهای شدیدی در سطح شهرستان اتفاق خواهد افتاد و لازم است مردم شهرستان به تذکرات و هشدارهای ستاد بحران توجه کرده واز حضور در حریم رودخانه‌ها و مسیلها جدا خودداری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فرماندار شهرستان غرق جوان رودخانه غرق شدن فیلم عکس سیل ویدیو ها دختر رودخانه کودک گلستان پدر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار شوش گفت:این جوان ۶ روز پیش در رودخانه دز به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد. 
محسن حویزه افزود: تمام امکانات شهرستان برای پیدا کردن پیکر این جوان از همان روز اول به کار گرفته شد که به دلیل شرایط جوی، افزایش دبی و طغیان رودخانه و همچنین گل آلود بودن آب، جستجو‌ها بی نتیجه بود. 
وی ادامه داد:پیکر این جوان پس از ۶ روز تلاش مشترک تیم‌های عملیاتی سه شهرستان شوش، کرخه و دزفول و همچنین همراهی جوانان و قایقران‌های حاشیه دز کشف و از آب بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌های پاکدشت در پی بارش باران (فیلم)
  • ببینید | طغیانِ رودخانه‌های پاکدشتِ در پی بارش باران
  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • رودخانه روستای کنجان چم با بارش‌های سیل آسا طغیان کرد + فیلم
  • بارش‌های بهاری و طغیان رودخانه‌ها