Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:51:54 GMT

طغیان مسیل در شیراز بیش از 200 خودرو را با خود برد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۹۲۹

طغیان مسیل در شیراز بیش از 200 خودرو را با خود برد

تهران- ایرنا- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز خبرداد و گفت: در پی این حادثه بیش از 200 خودرو در آب گرفتار شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پلیس راهور، سرهنگ نادر رحمانی افزود: در پی طغیان مسیل در دروازه قرآن شیراز تعدادی از خودروها در سیلاب گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هنوز تعداد دقیق خودروهای گرفتار در سیلاب مشخص نشده است، تصریح کرد: پیگیری‌های پلیس و عوامل امدادی برای نجات خودروهای گرفتار در این سیلاب ادامه دارد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بار دیگر از رانندگان خواست با توجه به شرایط خاص جوی طی امروز و فردا از سفرهای غیرضروری به خصوص در محورهای کوهستانی حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
وی خاطرنشان کرد: برابر پیش بینی های صورت گرفته برای امشب در بسیاری از محورهای کشور رعد و برق و طوفان پیش بینی شده و تأکید می کنیم رانندگان امشب به هیچ عنوان سفر نکنند.

* رانندگان تا حد امکان امروز و فردا در محورهای کوهستانی و حاشیه رودخانه ها تردد نکنند
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا هشدار داد: رانندگان تا حد امکان امروز و فردا در محورهای کوهستانی و حاشیه رودخانه ها تردد نکنند.
سرهنگ رحمانی با اشاره به تداوم بارش باران در اکثر محورهای کشور گفت: بر این اساس توصیه می‌کنیم رانندگان امروز و فردا از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی مسیرهای منتهی به رودخانه ها و مسیرهایی که احتمال آبگرفتگی در آنها وجود دارد به طور جدی خودداری کنند.
وی از انسداد محور هراز به دلیل ناامنی مسیر و احتمال ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: این وضعیت در محور چالوس نیز محتمل است و پلیس در حال رصد این محور است که در صورت نا ایمنی مسیر نسبت به انسداد آن اقدام شود.
اجتمام*9105*1193

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهور پليس سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران امروز هم میهمان ایلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه بارشی از اواخر وقت امشب کاسته می‌شود.
احمدی نژاد افزود: با خروج این سامانه بارشی دمای استان ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.
سامانه بارشی جدید از اواخر روز یکشنبه وارد استان می‌شود و تا اوایل روز سه شنبه مناطق مختلف را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

بارش شدید و رگباری باران، در شهر ایلام موجب آب گرفتگی معابر شد و در دهلران گرمسیری هم طغیان رودخانه‌های فصلی و دائمی را در پی داشت.
بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های شهرستان دره‌شهر نیز موجب کدر شدن آب آشامیدنی این شهر شد.
مناطق مختلف شهرستان دهلران هم به ویژه منطقه بیشه دراز با طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن معابر رو به رو بودند.

دیگر خبرها

  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در ایلام
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • باران امروز هم میهمان ایلام است
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند