Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون اول رئيس جمهور از برخي مناطق سيل زده در استان مازندران بازديد کرد.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري،دکتر اسحاق جهانگيري درجريان سفر به استان مازندران، با حضور در روستاي تالارپشت شهرستان سيمرغ، به همراه وزير جهاد کشاورزي، وزير نيرو، استاندار و جمعي از مديران از اين روستاي سيل زده بازديد کرد و از نزديک در جريان مشکلات و مسائل مردم ساکن اين روستا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      
دکتر جهانگيري همچنين با حضور در خانه هاي سيل زده اين روستا، ضمن ابراز همدردي با مردم از دغدغه ها و مطالبات آنها مطلع شد.           
معاون اول رئيس جمهور همچنين در حاشيه اين بازديد در گفتگو با خبرنگاران ضمن ابراز همدردي با مردم سيل زده استان مازندران خاطرنشان کرد: بايد خدا را شکر کنيم که ميزان تلفات و خطرات جاني نسبت به بزرگي اين سيل بسيار کم بوده اگرچه آسيب رسيدن حتي به يک نفر هم براي دولت ناراحت کننده است.        
دکتر جهانگيري افزود: پس از خروج آب از منازل مردم فرصت بازسازي فراهم مي شود و دولت از طريق وام هاي قرض الحسنه و کمک هاي بلاعوض مردم را در بازسازي خانه هاي خود مورد حمايت قرار خواهد داد.      
معاون اول رئيس جمهور پس از بازديد از روستاي سيل زده تالارپشت، از عمليات بازسازي و احداث پل ارتباطي روستاي بالارستم در شهرستان قائم شهر که در جريان سيل تخريب شده نيز بازديد کرد و در جريان مراحل ساخت و برنامه زمانبندي تکميل اين مسير قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون اول رئيس جمهور سيل زده استان مازندران بازديد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»