Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: دکتر روحانی از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور وتا این لحظه به صورت مستمر پیگیر اقدامات انجام شده برای سیل زدگان بوده است.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه دکتر روحانی از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان های شمالی کشور و تا این لحظه به صورت مستمر پیگیر اقدامات انجام شده برای سیل زدگان بوده است گفت: اهتمام به این مساله و اقدامات انجام شده از سوی دولت و دستگاه‌های اجرایی به این موضوع باعث شد تا هم اکنون شاهد تثبیت شرایط و خروج از وضعیت بحرانی در مازندران و تلاش همه‌جانبه، هماهنگ و گسترده برای عملیات امداد و نجات تا مرحله خروج از بحران در استان گلستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به سفر معاون اول رئیس جمهوری به مناطق سیل زده شمال کشور اشاره کرده و گفت: سفر ایشان از طرف رییس جمهور و دولت انجام پذیرفت و علاوه بر ایشان تعدادی از وزرا به همراه معاونین آنها نیز همراه ایشان بودند و دستورات لازم به آنها صادر شد و بر این اساس به نیروهای امدادی و دستگاه‌ها برای حضور در استان گلستان که بیشترین خسارت در سیل اخیر به آن وارد شد را دادند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در استان گلستان و مازندران و اعزام گروه های امدادی به مناطق سیل زده گفت: رییس جمهوری در بدو امر دستورات لازم را به مسئولین مربوطه از جمله وزیر کشور و دیگر مسئولان ذی‌ربط صادر کرد.

  

به گفته واعظی رییس جمهور با کلیه مسئولان و اعضای هیئت دولت که وظایف و ماموریت‌های آنان مرتبط با این بحران است در این ایام در تماس بوده و  به فراخور مسئولیت و نقشی که می توانند در این مناطق ایفا کنند به آن‌ها دستوراتی صادر کرده است. هیئت وزیران نیز گزارش کلیه اقدامات انجام شده را خدمت دکتر روحانی ارایه می کنند.

 واعظی با  بیان اینکه تصمیمات اتخاذ شده در خصوص سیل اخیر استان‌های شمالی کشور در هماهنگی کامل با رئیس‌جمهوری بوده است اظهار کرد: گزارش‌ها از ستاد مدیریت بحران و همچنین جمعیت هلال احمر  به صورت دائم به رئیس جمهوری اعلام شده است و بر این اساس با توجه به شرایط، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه مردم با دیدن مسئولین در کنار خود و اقدامات میدانی آنان و تسریع در خدمت رسانی در شرایط سخت، دلگرم می شوند افزود: به همین دلیل رییس جمهوری به وزیر کشور  دستور داد تا عادی شدن شرایط در مناطق سیل زده حاضر باشد و از نزدیک مدیریت و هماهنگی بین دستگاههای خدمات رسان به مردم را برعهده بگیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری در بخش دیگری از اظهارات خود به پیش بینی وقوع سیل در دیگر استان ها اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با اقدامات انجام شده برای سیل‌زدگان مناطق شمالی کشور در خصوص استان هایی که در معرض سیل بودند نیز هماهنگی های لازم با استانداران آنها انجام شد و رییس‌جمهور دستور آماده باش کامل به این استانها را صادر کرده است.

دکتر واعظی در ادامه  به تشکیل ستاد ارزیابی خسارات ناشی از این سیل اشاره کرد و گفت: با دستورات رئیس جمهوری در این خصوص این ستاد تشکیل شد و بناست تا  پس از خروج استان گلستان از شرایط بحرانی و تخلیه آب در مناطق آسیب دیده خسارت ها برآورد و جبران شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 حسن روحانی محمود واعظی سیل در ایران سیل ایران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند

«محمد سرگزی» رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: ما این روزها شاهد بیداری جهانی علیه رژیم غاصب صهیونیستی هستیم و همین مساله قطعاً نابودی این رژیم را تسریع می‌کند.

وی بیان کرد: دولت آمریکا همیشه با تسلط بر امپراطوری رسانه‌ای دنیا تلاش کرده است تا خودش را چهره مدافع حقوق بشر نشان دهد و همواره سعی کرده است که افکار عمومی دنیا را به این سمت ببرد که دولت آمریکا حامی حقوق بشر است، اما در عمل هیچ گاه اینگونه نبوده است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت آمریکا در طول سالیان سال اقداماتی در کشورهای مختلف اعم از آفریقا، آمریکای لاتین و منطقه خاورمیانه انجام داده است که به وضوح چهره واقعی مقامات آمریکایی برای مردم دنیا به نمایش درآمده است و همه به خوبی می‌دانند که آمریکا فقط شعار آزادی بیان و حقوق بشر سر می‌دهد و اقدامات مقامات این کشور هیچ سنخیتی با این مفاهیم ندارد. آنان در عمل حقوق بشر و آزادی انسان‌ها را زیر پا می‌گذارند و اعتقاد عملی به مفاهیمی چون آزادی بیان و حقوق بشر ندارند.

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با اشاره به اقدامات وحشیانه آمریکا و نسل‌کشی این کشور طی سال‌های اخیر در بسیاری از نقاط جهان، گفت: مقامات آمریکا همواره سعی داشتند در سایر کشورها وحشی‌گری و جنایت کنند، اما در کشور خودشان به دنبال آن بودند که حتی به ظاهر این اقدامات را انجام ندهند. با وجود این، این روزها آنان وحشی‌گری علیه مردم خودشان را هم به شدیدترین شکل ممکن انجام می‌دهند، در حالی که اعتراض مردم آمریکا علیه اسرائیل کاملاً به حق است و هیچ وجدان بیداری نمی‌تواند این همه ظلم به مردم فلسطین را ببیند و سکوت کند.

سرگزی تاکید کرد: این روزها می‌بینیم دولتی که مدعی آزادی بیان است و خودش را مدعی آزادی بیان، عقیده و اندیشه در دنیا اعلام می‌کند، با ابراز عقیده مردم خودش این چنین برآشفته می‌شود و اقدامات قهری و خشونت‌آمیز نسبت به دانشجویان انجام می‌دهد و آنان را سرکوب می‌کند که قطعاً این کارها پذیرفتنی نیست.

کد خبر 6097293 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ