Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه خبر طغیان زاینده‌رود صحت ندارد، اظهار داشت: در زمان هر بارندگی احتمال وقوع سیلاب وجود دارد و بر این اساس با توجه به بازگشایی زاینده‌رود آمادگی‌های لازم برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی در اصفهان وجود دارد.

وی با بیان هشدارهای ایمنی در این ارتباط به مردم افزود: از مردم و مسافران نوروزی اصفهان می‌خواهیم که از بیتوته کردن و توقف طولانی مدت در کنار کانال‌های آب و رودخانه‌ها از جمله زاینده‌رود از استان بالادست که سرچشمه رودخانه را شکل می‌دهد تا استان اصفهان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان داشت: با توجه به شرایط جوی اصفهان، برای رفاه حال مسافران نوروزی تعداد ۳۰ ورزشگاه در نصف جهان تجهیز شده است و با توجه به تداوم بارش‌ها در اصفهان مسافرانی که در باغ فدک چادر زده‌اند نیز می‌توانند به ورزشگاه‌های اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 4575413

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی سیلاب زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان سامان گفت: در این طرح جمعی از دوستداران طبیعت، ورزشکاران رفتینگ، جوانان عضو هلال احمر و کارکنان محیط زیست با همکاری کارکنان شبکه بداشت و درمان شهرستان سامان مشارکت داشتند.
رحیمی افزود: شرکت کنندگان اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله‌های رودخانه زاینده رود و حریم آن کردند.

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان