Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:47:29 GMT

کلید دروازه عراق، در دست مثلث خطرناک کرانچار

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۱۷۷

کلید دروازه عراق، در دست مثلث خطرناک کرانچار

سه مهاجم تیم ملی امید ایران در دو بازی قبلی آماده نشان دادند و مقابل عراق امیدهای اصلی گلزنی به شمار می روند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال امید ایران در اولین مرحله از مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در یکی از گروه های دوازده‌گانه قاره آسیا با تیم های ترکمنستان، یمن و عراق همگروه شده است.

 

شاگردان زلاتکو کرانچار ۲ بازی نخست خود را برابر ترکمنستان و یمن با برد پشت سر گذاشتند و فردا بازی حساس و سرنوشت‌سازی را مقابل عراق در پیش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نتایج رقم خورده در دو بازی قبلی، تفاضل عراق از ایران بیشتر است و تیم ایران برای سرگروهی و صعود به مرحله بعدی با خیال راحت، نیاز به پیروزی بر عراق دارد.

 

ملی پوشان ایران در بازی فردا امید زیادی به خط حمله دارند و سه مهاجم این تیم آماده باز کردن دروازه عراق هستند. کرانچار در دو بازی قبلی، از رضا جبیره، محمدرضا آزادی و رضا شکاری در خط حمله استفاده کرده و هر سه این بازیکنان عملکرد خوبی داشته اند.

 

رضا جبیره، مهاجم تیم صنعت نفت، در هر دو دیدار مقابل ترکمنستان و یمن موفق به گلزنی شد. شکاری هم که یکی از معدود لژیونرهای ایران در رده امید است، در بازی دیروز مقابل یمن با ورود به زمین، موفق شد روند بازی را تغییر دهد و به شکلی زیبا گل اول ایران را به ثمر رساند. همچنین محمدرضا آزادی، تنها مهاجمی بوده که کرانچار در هر دو بازی به صورت فیکس به او بازی داده و توانسته انتظارات سرمربی کروات تیم امید را برآورده کند.

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش

مهاجم ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا در بازی این تیم با گامبا اوزاکا که در جریان است، توانست گل اول تیمش را با یک ضربه زیبا و تماشایی به ثمربرساند.

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری دانشجو، در هفته یازدهم جی‌لیگ ژاپن، تیم‌های آویسپا فوکوئوکا که شهاب زاهدی، مهاجم سابق پرسپولیس را در اختیار دارد، از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف گامبا اوزاکا رفته است.

زاهدی که پس از پیوستن به این تیم ژاپنی درخشش خیره‌کننده‌ای داشته است، در بازی امروز هم توانست در دقیقه ۲۲ یک گل دیدنی و تماشایی به ثمر برساند و تا تیم آویسپا فوکوئوکا یک بر صفر از گامبا اوزاکا پیش باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ضربه زاهدی از زمین خودی در حالی که دروازه‌بان حریف جلو آمده بود، وارد دروازه گامبا اوزاکا شد، گلی که به نظر می‌رسد می‌تواند کاندیدای بهترین گل لیگ ژاپن یا حتی جایزه پوشکاش که به بهترین گل جهان هر سال تعلق می‌گیرد را به خودش اختصاص بدهد.

دیگر خبرها

  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • (ویدئو) گل ناباورانه از شهاب زاهدی؛ ۷۰ متری و فوق‌العاده
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!