Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از قطع راه ارتباطی ۲۶ روستای این استان به دلیل سیل خبر داد و گفت: در ۴ محور اصلی استان ریزش داریم. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

محمد نصیری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: به دلیل جاری شدن سیل تاکنون راه ارتباطی 26 روستای استان در دو بخش مارگون بویراحمد و دیشموک کهگیلویه که به صورت خاکی هستند، مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: همچنین سیل سبب ریزش در محورهای یاسوج-بابامیدان، یاسوج، شیراز، یاسوج-اقلید و یاسوج-اصفهان شده که با همت راهداران به صورت آنی ریزش برداری  می‌شود.

4 خانوار عشایری کهگیلویه گرفتار سیلاب شدند‌سیل در شهرها و جاده‌های اصلی کهگیلویه و بویراحمد جاری شد+تصاویر‌سیل به یاسوج هم رسید+ فیلم

نصیری‌راد تردد در تمامی محورهای اصلی استان را روان اعلام کرد و ادامه داد: راهداران در تمامی جاده‌ها به صورت آماده باش کامل مستقر بوده و اجازه نمی‌دهند خللی در تردد مسافران و هم وطنان انجام شود.

به گزارش خبرنگاران تسنیم در تمامی شهرستان‌ها، از ابتدای بارندگی‌های سیل آسا تاکنون راهداران در جاده‌های استان مستقر بوده و به صورت فوری اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ز

R41452/P/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران