Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@10:14:19 GMT

یک کشته بر اثر بارش شدید باران در سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۴۷۲

فرماندار سرپل ذهاب گفت: بارش شدید باران که شب گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد باعث مرگ یک جوان 20 ساله در یکی از روستاهای منطقه شد. آفتاب‌‌نیوز : محبت جمالی نیا روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: جوان فوت شده چوپان و اهل روستای 'کانی عزیز ' از توابع شهرستان سرپل ذهاب است که در حین تعلیف احشام بر اثر سیلابی شدن رودخانه اطراف روستا جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این رودخانه در تمام ایام سال خشک بوده و سال ها است که آبی در آن جاری نیست اما در اثر بارش های امروز و روان شدن آب های ارتفاعات شاه نشین و روستاهای 'قورچی باشی، کانی عزیز و مله کبود' طغیان کرده و باعث مرگ این جوان شد.
فرماندار سرپل ذهاب گفت: جنازه این فرد از آب گرفته شد و به سردخانه بیمارستان شهدا منتقل شد.
جمالی نیا ادامه داد: در روزهای گذشته هشدارهای مکرر هواشناسی و ستاد مدیریت بحران نسبت به سیلابی شدن مسیرها صادر شد که بی توجهی به این هشدارها این حادثه تلخ را رقم زد.
وی از مردم خواست تا نسبت به هشدارهای لازم و تذکرهای ستاد مدیریت بحران توجه داشته باشند و از حضور در حریم رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.
وی گفت: بارش شدید باران با وجود آب گرفتگی معابر و خیابان ها مشکل جدی تاکنون ایجاد نکرده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرپل ذهاب باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران و سیل در زواره

دریافت 17 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها-علیرضا صفاری‌فر: به دنبال بارش شدید باران در شهرستان اردستان، بارش باران در شهر زواره نیز باعث ایجاد روان‌آب و سیل شده است.

کد خبر 6086637

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • (تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • (تصاویر) بارش شدید باران و آبگرفتی در یزد
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • بارش شدید باران و سیل در زواره