Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ دکتر حسن پورگل محمدی در مورد سایکودرام جنگ  عنوان کرد: در سال 98 شاهد نمایشی ارزشی و دفاع مقدسی بنام "مینستان" به نویسندگی داود جمال در سه استان آذربایجان - تهران - اصفهان در کشور ایران و حضور در جشنواره های برون مرزی و اجرای عموم  10 روزه در کشور اتریش را آکادمی تئاتر پیشوا  برنامه ریزی کرده که تمرینات گروه نمایش از آبان 1397 آغاز و با برنامه ریزی دقیق شروع شد و در حال حاضر که نوروز 98 هست گروه پشتیبانی همچنان مشغول جمع آوری و طراحی صحنه و لباس می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نمایش "مینستان" اردوی راهیان نور:

زن جوانی که همراه عده ای دیگر به مناطق جنگی رفته است از گروه خود جدا شده و به یکی از مناطقی که هنوز از مین هایی جنگی پاکسازی نشده میرود و موجب انفجار یکی از مینها و بیهوشی خود میشود.

زمان خلع نمایش بصورت امپرسیونیسم اجرا می شود.

در حالت بیهوشی یک نظامی ایرانی به او نزدیک شده اول او را بازخواست و سپس شرایط مناطق جنگی را به او میگوید.

بعد از آن دختر از پدری که ندیده و فقط یک قاب عکس از آن دارد که شهید شده و پیکرش نیامده میگوید.

مرد نظامی نیز از شرایط جنگ به او میگوید و در نهایت به او میگوید که پدرش خواهد آمد و شروع به پاکسازی منطقه مین گزاری می کند.

دختر می خواهد به طرف او برود که صدای انفجار می آید و به زمین می افتد.                                            

زمان حال نمایش بصورت رئالیسم اجرا می شود.

صدای همراهان دختر که او را پیدا کرده اند و هکدام چیزی می گویند. این خلاصه داستان نمایش هست که قصه جنگ را بصورت روان شناسانه روایت می کند و با تماشاچیان نمایش درمانی پیش می رود.

طراحی و کارگردانی نمایش "مینستان" بصورت مشترک توسط حسن پورگل محمدی و داود جمال انجام می شود که اجرای اول در بهار 98 شهر تبریز روی صحنه می رود و مدیریت آن به عهده داود جمال می باشد.

به امید آنکه تئاتر برای همه ی خانواده در سبد فرهنگی قرار بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتریش ایران جنگ خانواده نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 

کیومرث هاشمی به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد برگزاری مراسم‌های پس از درگذشت استاد اسکویی گوینده رادیو ورزش را بصورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت استاد اسکویی از گویندگان قدیمی رسانه و رادیو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داد پیکر این پیشکسوت عرصه رسانه‌های ورزشی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سید محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی خواست بصورت ویژه پیگیر برگزاری مراسم‌های این چهره شناخته شده ورزش ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • رسول جعفریان: مبدع اصطلاح کذایی خلیج عربی جمال عبدالناصر نبود/ نوشته‌ی داخل عبای بحرینی برملا می‌کند
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند