Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعلام خبر « شناسایی مناطق اسکان در جاده کرج به چالوس و این مهم که البرز ظرفیت میزبانی مردم سیل زده گلستان را دارد » از جمله مطالب مطرح شده در نشست اضطراری مدیریت بحران استانداری البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، همزمان با جریان سیل در استان گلستان و شیراز، ستاد مدیریت بحران استانداری البرز با حکم استاندار دستور تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این نشست که امروز (۵ فروردین) با حضور استاندار البرز تشکیل شد، « یوسف مولایی» در نشست ستاد مدیریت بحران استانداری البرز گفت: شناسایی اسکان گذاری در هشت نقطه جاده چالوس در صورت وقوع سیل با همت سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز انجام شده است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به صحبت های کارشناسی در خصوص انفجار قسمتی از کوه با هدف ریزش بهمن و تخته سنگ های لق، افزود: این آمادگی وجود دارد که با موافقت و مساعدت شورای تأمین جهت انفجار کوه با هدف ریزش نهایی سنگ های لق و بهمن با همت سپاه استان صورت پذیرد.

 

مولایی از هماهنگی های لازم در خصوص کمک به هموطنان آسیب دیده در استان گلستان خبر داد و گفت: در نخستین ساعات سانحه سیل در استان گلستان هماهنگی های لازم برای مساعدت های لازم در قالب ارسال هزار قطعه پتو صورت گرفت.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز افزود: تهیه پمپ های آب جهت تخلیه آب ها از خانه ها از جمله برنامه های دیگر از طرف فرماندهی سپاه البرز بود که در قالب یک قرارگاه که در استان گلستان برپا شده است این مهم انجام شد.

 

« عزیرالله شهبازی» نیز طی این نشست با آرزوی سالی پر خیر و برکت و تشکر ویژه از مدیران و شهرداران محترم و جمعیتی که برای این نشست حضور یافتند مطرح کرد: حضور شما مدیران کارآمد که بهترین ها هستید نشان می دهد خروجی کار بسیار خوب است .

 

هیچ مدیری در البرز به مرخصی نرفته است

 

استاندار البرز با نظر بر این مهم که آمادگی تمامی مدیران استانی حائز اهمیت است، تصریح کرد: کشور ایران حادثه خیر است و همه ی مردم در حال کمک رسانی هستند و این در حالی است که استان البرز در تردد در سطح کشور اول است و امروز این میزان تردد به 14 میلیون رسیده است.

 

استاندار البرز تصریح کرد: میزان تصادفات در سطح استان البرز صد در صد از نظر فوتی کاهش داشته و  حتی از حیث تصادف های درون شهری نیز با کاهش آماری تصادف ها روبه رو هستیم.

 

شهبازی با نظر بر این مهم که به دستور رهبری همه مسئولان در صحنه حضور دارند و  کمک کار مردم هستند، بیان کرد: در استان البرز آنقدر ظرفیت دارد که  مردم استان گلستان را به البرز دعوت کنیم.

 

وی با نظر بر این مهم که پشت سد کرج و طالقان جهت جمع شدن آب آمادگی داریم، عنوان کرد: استان البرز در این ایام که پای کار هستند . برنامه های سال 98 که سال رونق تولید است و استان البرز مبلغ تولید است که میتواند خدمات ارائه کنند.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان گلستان اعتکاف خسارات سیل گلستان سیلاب مراسم اعتکاف خسارت سیلاب مسیر جاده کرج به چالوس جاده کرج به چالوس استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آخوندی با بیان اینکه بیشترین خسارت ناشی از سیل در 48 ساعت گذشته به راههای مناطق شهرستان زیرکوه  و بخش ماژان خوسف وارد شده|، گفت: زیرساختهای آب ، حوزه کشاورزی و عمران شهری نیز دچار آسیب شده و به تعدادی از قنوات هم خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در برخی جاده ها همچنان آب شستگی اطراف آن و زیر جاده ها براثر سیلاب وجود داردافزود: به مردم و رانندگان توصیه می شود در صورت عبور در جاده های این مناطق بویژه راههای سمت قاین به حاجی آباد به دلیل نشست جاده در برخی مناطق مسیر مراقب باشند و از تردد در حاشیه جاده ها خودداری کنند تا دچار مشکل نشوند. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه طبق برآوردهای اولیه حدود 300 دام هم دراین مدت تلف شده اند ، افزود: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز تا فردا هم به دلیل اشباع خاک و عدم نفوذ در آن ، احتمال وقوع رواناب و سیلاب در برخی مناطق استان وجود دارد .

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی در این مدت گزارش نشده ، گفت: با توجه به اطلاع رسانی به موقع و همکاری و همراهی مردم ، عشایر و روستائیان از حجم خسارتها تا حدودی کاسته شده اما ضروری است همچنان مردم به هشدارها توجه کافی داشته باشند و از تردد غیر ضرور خودداری کنند تا دچار آسیب نشوند.

آخوندی همچنین از شرایط نسبتا آرام پس از سیلاب در منطقه خبرداد و افزود: ایجاد ایمنی نسبی و ارزیابی خسارت در دستور کار دستگاهها و  ستاد مدیریت بحران استانداری قرار گرفته تا در اسرع وقت میزان خسارتهای ناشی از سیل  به بخشهای زیرساختی استان برآورد شود. 

 

دیگر خبرها

  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان منعقد شد
  • انعقاد تفاهمنامه جاده ای و تقویت مناسبات حمل و نقلی با تاجیکستان
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد