Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@03:33:48 GMT

هشدار موگرینی درباره ترویج اسلام هراسی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۰۰۲

هشدار موگرینی درباره ترویج اسلام هراسی

به گزارش رسانه‌های پاکستان موگرینی روز دوشنبه طی نشست مطبوعاتی مشترک با 'شاه محمود قریشی' وزیر خارجه پاکستان در اسلام آباد گفت: قدرت جوامع بشری در تنوع آن قرار دارد بنابر این حمله به هر بخش از جامعه به معنای حمله به کل جامعه است.

وی تاکید کرد: اطمینان از جلوگیری از ترویج اسلام ستیزی در اروپا و اینکه چنین اقداماتی در سرزمین‌های اروپایی جایی نداشته باشد، از اولویت‌های مهم اتحادیه اروپا و کشور‌های عضو آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همچنین حادثه تروریستی اخیر در شهر کرایست چرچ نیوزیلند را که منجر به شهادت جمعی از نمازگزاران شد، قاطعانه محکوم کرد.
وی گفت:اتحادیه اروپا درنشست اخیر سازمان همکاری اسلامی با موضوع بررسی اسلام هراسی حضور داشت و مسلما به دنبال همکاری با شرکای خود در سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل برای مبارزه با اسلام ستیزی هستیم.

موگرینی اظهار داشت:ما خواستار توقف اسلام هراسی به ویژه جلوگیری از خشونت‌ها بر مبنای دین و عقاید هستیم.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای شرکت درنشست گفت: وگو‌های راهبردی پاکستان واتحادیه اروپا امروز وارد اسلام آباد شد.
موگرینی قرار است با عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز دیدار کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: موگرینی اسلام هراسی اتحادیه اروپا جامعه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه باوجود تبلیغات شدید اسلام هراسی

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط دولت آمریکا اظهار داشت: در بیش از یکصد دانشگاه در آمریکا حمایت‌های علنی از مردم مظلوم غزه در حال صورت گرفتن است که این خود جای شگفتی دارد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: تظاهرات و تحصن مسالمت‌آمیز در این دانشگاه‌ها از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاهی برگزار شده است که بزرگی این اتفاقات در حالی که این افراد زیر بمباران تبلیغات اسلام‌هراسی قرار دارند، نمود می‌یابد.

مدرسی با بیان اینکه دولت‌های غربی در حال سرکوب دانشجویان و اساتید هستند، گفت: این اقدام نشانه ترس عمومی دولت آمریکاست و کار این دولت به جایی رسیده که در درون کشور خود نیز دست به اقدامات سرکوبگرانه و ضدبشری می‌زند.

وی ادامه داد: عمده مطالبات این دانشجویان و اساتید حمایت از مردم مظلوم غزه است و اعلام می‌دارند که باید این نسل‌کشی انسانی در غزه متوقف شود و امکانات مورد نیاز به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده نشود و وتو صورت نگیرد.

وی با اشاره به پرونده مشروب‌خوری در فارس تصریح کرد: متأسفانه جمعی از تحصیل‌کردگان رشته پزشکی به این مورد مبتلا شدند که این خود نکته غم‌باری است و خود پزشکان مضرات این مورد را می‌دانند و جای سوال است که چرا اقدام به خوردن مشروب کردند.

مدرسی ادامه داد: دشمن در تمام اقشار ما به‌ویژه قشر تحصیل کرده نفوذ کرده است و این عادی شدن خوردن مشروب باید مورد توجه وزارت بهداشت و مسئولان جامعه پزشکی قرار گیرد و نظارت و پالایش در این زمینه صورت گیرد و با متخلفان برخورد شود.

کد خبر 6095784

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه باوجود تبلیغات شدید اسلام هراسی
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • سازمان بانکداری اروپا: بیش از ۹۰ درصد از بانکداران ثروتمند اتحادیه اروپا مرد هستند
  • اسلام هراسی پای شهردار مسلمان لندن را هم گرفت
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد