Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان تامین اجتماعی نیروهای‌ مسلح به یاری سیل‌زدگان شتافت.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی وزارت دفاع اعلام کرد: پیرو فرمان مطاع فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ضرورت گسیل امکانات بیشتر نیروهای مسلح به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران و دستور فوری ‌وزیر دفاع به سازمان های زیرمجموعه وزارت دفاع در دو استان سیل‌زده و استان‌های مجاور و به ویژه ‌دو سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و اتکا، سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با تمام امکانات به کمک سیل زدگان شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور جانشین ‌سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در ارتباط با آخرین اقدامات این ‌سازمان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اظهار داشت: ساتا از ابتدای وقوع سیل به یاری سیل زدگان به ویژه گروه هدف مورد نظر شتافت و در بحث اسکان، جبران خسارت و کمک به مراکز درمانی نیروهای مسلح که پای کار آمده بودند کمک قابل توجهی کرد.

وی با بیان اینکه اکثر گروه هدف سازمان تامین اجتماعی شامل بازنشستگان نیروهای مسلح شناسایی و زیر پوشش قرار گرفتند، ادامه داد: عده‌ای از خسارت‌دیدگان ‌زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح نیز که بیمه‌نامه خسارت ندارند را نیز شناسایی کرده‌ایم که در حال اندیشیدن تدبیری برای کمک به آنها هستیم.

امیر نجفی‌پور از تشکیل حدود 200 پرونده خسارت ناشی از سیل برای گروه هدف خبر داد و گفت: عملیات پرداخت خسارت شروع شده و به همین منظور معاونت مالی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح فردا به این استان سفر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دفاتر نمایندگی و سرپرستی شرکت بیمه کوثر در استان گلستان به منظور دریافت اعلام خسارت از بیمه‌شدگان به صورت تماس تلفنی و پیامک اقدام کرده اند، گفت: به همین منظور نیز چهار تیم کارشناسی جهت تسریع در روند بازدید و ارزیابی و پرداخت خسارت به بازنشستگان و بیمه شدگان فعال و به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مدیر عامل و معاونین سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در منطقه حضور دارند و کار ارزیابی خسارت دیدگان ناشی از سیل با قدرت در حال انجام است تا سریعا خسارت آنها پرداخت شود، افزود: تمام بیمه‌شدگان و بازنشستگان نیروهای مسلح در دو استان سیل زده مطمئن باشند سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تا آخرین لحظه در کنار آنها حاضر خواهند بود.

جانشین ‌سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح همچنین از امدادرسانی به روستای تازه‌آباد از سوی این سازمان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به عمق خسارت در روستای قرنجیک بیش از 500 پرس غذا در بین اهالی این روستا توزیع شد.

وی با اشاره به شدت سیل در استان گلستان به ویژه شهرستان آق‌قلا افزود: به منظور تخلیه آب، در یکی از مناطق این شهرستان کانال تخلیه آب احداث شد.

امیر نجفی‌پور با اشاره به کمبود آب شرب در بین در مناطق سیل‌زده تصریح کرد: سازمان اتکا به تعداد مورد نیاز آب شرب یک بار مصرف در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار داد و موسسه مالی اعتباری کوثر نیز تعداد 300 پرس غذا در اختیار این ستاد برای توزیع در بین سیل زدگان قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: با معرفی ۳۰۰ هنرمند صنایع‌دستی جهت بیمه سازمان تأمین اجتماعی به وزارت، ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی واجد شرایط در این استان بودند و بیمه شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسین ایزدی، امروز_سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد ۳۰۰ هنرمند صنایع‌دستی جهت بیمه سازمان تأمین اجتماعی به وزارت معرفی شدند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی واجد شرایط در این استان بودند و بیمه شدند.

وی افزود: این هنرمندان با داشتن مجوز تولید از این اداره‌کل و گواهی مهارت سازمان فنی‌وحرفه‌ای، توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه هنرمندان تقاضای خود را از طریق شهرستان محل فعالیت خود از سال‌های قبل به رئیس شهرستان مربوطه ارائه و در نوبت بیمه بوده‌اند، گفت: فعالیت مستمر این هنرمندان یکی از شروط مهم برای بیمه محسوب می‌شود که برای رئیس شهرستان مذکور مربوطه و این اداره‌کل محرز شده است.

ایزدی با تاکید بر اینکه هنرمندان تحت پوشش در رشته‌های سفال، سرامیک، چرم، گلیم، هنرهای چوب فعالیت دارند، اظهار داشت: حداقل ۱۷۴ اشتغال در این بخش ایجاد کرده‌اند و سوابق خدمتی درخشانی را در رزومه خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل در تلاش هستند تا در دوره‌های آینده، تعداد بیشتری از هنرمندان واجدان شرایط استان از خدمات بیمه‌ای هنرمندان بهره‌مند شوند.

کد خبر 751481

دیگر خبرها

  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور