Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@06:04:58 GMT

آیا طوفان سهمگین در راه تهران است؟

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۲۰۵

رکنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر منتشرشده درباره وقوع توفان در تهران توسط یکی از اعضای شورای شهر تهران را تکذیب کرد.

احد وظیفه درباره خبر الهام فخاری عضو شورای شهر تهران مبنی بر توفانی شدن هوای تهران گفت: این خبر را تکذیب می‌کنم، در تهران هیچ هشدار برای وقوع توفانی از سوی سازمان هواشناسی کشور صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با تأکید بر اینکه بارندگی امروز تا فردا ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در حال حاضر بارندگی‌ها در تهران به‌قدری نیست که انتظار سیل و ایجاد خسارت کند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر در مناطق جنوبی تهران و غرب تهران رگبار پراکنده و در شهر تهران شاهد بارش باران هستیم، توضیح داد: با ادامه روند بارندگی در تهران برخی از مناطق دچار آب‌گرفتگی خواهند شد و تا فردا بعدازظهر این سامانه بارشی از تهران خارج خواهند شد.

وظیفه افزود: سرعت وزش باد در شهر تهران پنج الی ۱۰ متر بر ساعت است.

پیش‌ از این الهام فخاری عضو شورای شهر تهران، در حساب توییتر خود از رخ دادن توفان در ساعت ۱۷ در شهر تهران خبر داده بود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث هشدار سریع سازمان هواشناسی تهران تکذیب کل طوفان سهمگین فیلم عکس سیل ویدیو ها دختر شیراز کودک حادثه خودرو رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب