Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@21:17:38 GMT

وضعیت اضطرار در دزفول تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۳۵۰

فرماندار شهرستان دزفول با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی و مسئولان این شهرستان در آماده باش 100 درصد هستند اعلام وضعیت اضطرار را تکذیب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حیدری با اشاره به آغاز بارش ها از شب گذشته در شهرستان دزفول و افزایش خروجی سد دز، گفت: در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران دزفول همه دستگاه های دولتی و خدمت رسان و نیروهای انتظامی و مسلح در حال آماده باش 100 درصد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: مسافران نوروزی که به این شهرستان آمده اند در کمپ های از قبل تهیه شده اسکان داده شده اند و تا زمان پایداری کامل شرایط جوی کلیه خدمات و امدادهای مورد نیاز به آنها ارائه می شود.   دانلود   جهانگیری، فرماندار اندیمشک هم با بیان اینکه با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش های شدید و طغیان رودخانه ها، عشایر و ساکنان  روستالهای حاشیه رودخانه ها جابجا شدند. وی افزود: همه مسئولان و نیروهای امدادی شهرستان اندیمشک از شب گذشته تا پایداری کامل اوضاع در آماده باش کامل هستند.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دزفول اندیمشک بحران اضطرار سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان پلدشت در جلسه ستاد خانواده و جمعیت این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت : شهرستان پلدشت از لحاظ جمعیت با نرخ رشد جمعیت  89/2 درصدی رتبه نخست استان را در اختیار دارد.

اکبرزاده خاطر نشان کرد: با توجه به نرخ رشد جمعیت در این شهرستان  ما از مسئولین ذی ربط پیگیر تحقق امتیازات برای خانواده های دو قلو و سه قلو و بیشتر به این شهرستان هستیم .

فرماندار شهرستان پلدشت گفت:  در سال گذشته  به میزان ۱۱۵۸ نفر ولادت  در این شهرستان اتفاق افتاده که نسبت به سال ماقبل آن ۳۰ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • دزفول را هم آب برد + عکس
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • دزفول غرق شد!
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است