Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فلامرز مزارعی، رئیس اداره شیلات شهرستان هندیجان با اشاره به ممنوعیت ورود لنج و قایق‌های صیادی به دریا به دلیل شرایط نامساعد جوی گفت: بارندگی شدید، مد دریا و شدت توفان در ساعت ۱۲ ظهر امروز سبب شد ۵ فروند قایق صیادی در اسکله بحرکان هندیجان غرق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بررسی میزان خسارت وارده به این قایق‌های صیادی اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد، ضمن اینکه با وجود توفان شدید اسکله بحرکان زیر آب نرفته است.

مزارعی به مسافران نوروزی هشدار داد از نزدیک شدن به این اسکله خودداری نمایند.

رئیس اداره شیلات شهرستان هندیجان با بیان اینکه اعزام قایق‌ها و لنج‌ها از بنادر بحرکان و سجافی تا اطلاع ثانوی به دریا ممنوع اعلام شده، تصریح کرد: در حال حاضر تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی در سواحل و بنادر پیش بینی شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: تکرار مد دریا نیز امشب ساعت ۲۴ رخ می‌دهد و همه عوامل در حالت آماده باش قرار دارند.

بندر صیادی بحرکان در مجاورت خلیج فارس از توابع شهرستان هندیجان در ۱۳ کیلومتری این شهر واقع شده است. این بندر در حال حاضر با داشتن ۲۵۴ شناور یکی از مهم ترین بنادر صیادی استان خوزستان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/گ

خسارت سیلاب به قایق‌های صیادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید در شمال مکه مکرمه

بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

.

.

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت
  • بارندگی‌ها تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در گناوه
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • باران هوای تهران را پاک کرد/ هشدار بارندگی شدید و احتمال سیل
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه