Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:29:26 GMT

شبستان مساجد برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص یابد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۸۶۲

شبستان مساجد برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص یابد

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به حادثه سیل دوشنبه پنجم فروردین ماه شیراز گفت: ضروری است که شبستان مساجد و حسینیه های سطح شهر شیراز برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص یابد.

آیت الله لطف الله دژکام در پیامی که شامگاه دوشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، افزود: لازم ائمه محترم جماعات و هیات امنای مساجد و حسینیه ها تدابیری اتخاذ نمایند تا شهروندان و میهمانان نوروزی بتوانند علاوه بر مکان‌های از پیش تعیین شده، از شبستان مساجد و حسینیه های سطح شهر نیز جهت اسکان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان فارس در این پیام با ابراز تالم و ناراحتی خود نسبت به وقوع حادثه سیل و ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار در این حادثه گفت: از همه دستگاه‌های مسئول به ویژه استانداری فارس، مجموعه شهرداری شیراز، فرمانداری شیراز، ستاد مدیریت بحران و ارگان‌های نظامی درخواست می‌کنم در یاری رساندن به سیل‌زدگان و تلاش برای مهار تبعات این بحران، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند و در شرایط حساس کنونی، هیچ اولویتی را مهمتر از این کار قلمداد نکنند.
دژکام افزود: همچنین از عموم شهروندان عزیز شیرازی تقاضا می‌کنم ضمن حفظ آرامش، از توجه به شایعات پرهیز نموده و اخبار را تنها از طریق مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.
بنا بر اعلام عنایت اله رحیمی استاندار فارس، در سیل روز دوشنبه شیراز، 17 نفر فوت کردند و 35 نفر مصدوم شدند. جانباختگان این حادثه 6 مرد، هفت زن و چهار کودک بودند.
این سیل اتومبیل های پارک شده و در حال تردد در دروازه قرآن را تا مسافتی با خود برد و بر روی هم انباشت. پلیس، شمار خودروهای آسیب دیده در این حادثه را افزون بر یکصد خودرو اعلام کرد.
7375/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امام جمعه شيراز پيام تسليت سيل شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • گردآوری دانشنامه شیراز در هفت جلد
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • امروز جمعه بارش در این ۱۷ استان شدت می یابد | سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد