Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@16:16:38 GMT

هشدار خطر سیلاب در لواسان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۰۵۸

هشدار خطر سیلاب در لواسان

معاون خدمات شهری شهرداری لواسان گفت: با توجه با بارش ها، خودروهای آتش نشانی و سد معبر با آژیرهای روشن در منطقه ترک مزرعه (محله هایی که در ارتفاعات لواسان هستند) در حال هشدار دهی و به وسایل نقلیه پارک شده در ارتفاعات هستند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حیدری عصر دوشنبه پس از جلسه ستاد مدیریت بحران شمیرانات در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی نقاط حادثه خیز شهر گفت: اهالی این منطقه جواهرات و لوازم ارزشمند خود را از خانه خارج و به اماکن امن منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: با توجه به بالا آمدن سطح دریاچه ها، طبق مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان بارها به مدیریت آب منطقه ای مبنی بر جمع آوری نخاله ها تذکر داده شده اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

حیدری تاکید کرد: شهرداری لواسان به این سازمان متولی هشدار مکتوب ابلاغ کرده که در صورت وقوع حوادث هیچگونه مسئولیتی متوجه شهرداری نخواهد بود.

وی بیان داشت: ورودی دریاچه تفریحی چناربان با حضور ماموران نیروی انتظامی از امروز تا چهارشنبه مسدود است.
معاون خدمات شهری شهرداری لواسان افزود: به مالکان ویلاهایی که در منطقه چناربان سکونت دارند هشدارهای لازم داده شده و از تنها تالار پذیرایی که امشب در مجاورت این رودخانه مراسم برگزار می کند تعهدنامه کتبی مبنی بر پذیرش مسئولیت هرگونه اتفاق احتمالی اخذ می شود.

وی از انتقال تمامی اسناد و مدارک شهرداری لواسان از دفتر این نهاد در چناربان به دفتر مرکزی نیز خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری لواسان اظهار داشت: تعدادی نیوجرسی و گلدون بتنی جهت ایجاد دیواره و هدایت آب در صورت وقوع سیل، در دسترس نیروهای خدماتی قرار گرفت.

حیدری تاکید کرد: با توجه به صف های طولانی تنها جایگاه سوخت لواسان، سوخت خودروهای خدماتی تمام نیروها بررسی و پر خواهد شد.

این مقام مسئول اذعان داشت: پیام های هشدار به وسیله تلویزیون های شهری، بنر و ارسال پیام برای شهروندان در حال اطلاع رسانی است.

به گفته وی از شهرداری لواسان 2 دستگاه کامیون و 6 نیرو به همراه تعدادی وسایل گرمایشی و ... سه روز این شهر را به مقصد استان گلستان و یاری رسانی به هموطنان سیل زده ترک کردند.

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی در 11 کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیلاب لواسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به تلاش ۲۴ ساعته این سازمان در حوادث شهری گفت: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌عنوان یکی از بازوهای خدمات شهری همواره در بحران‌های طبیعی یاری‌رسان شهروندان بوده است.

وی افزود: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: در همین راستا تعداد چهار دستگاه لودر چهار دستگاه جرثقیل، ۲۰ دستگاه تانکر، دو دستگاه خودمکنده، ۲۰ دستگاه کامیون، ۵ دستگاه بیل‌بکو و یک دستگاه بیل ۹۱۲ به‌منظور رفع آب‌گرفتگی زیرگذر شهر رویاها، سیل بند سپاهان شهر، پل زندان، فلکه قوچانی، زیرگذر خیابان جی، اتوبان شهید آقابابایی و دیگر معابر شهری مشغول به‌کار بوده‌اند.

کد خبر 750803

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • جاری شدن سیلاب در البرز
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر