Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@17:11:49 GMT

برخورد قضایی با سهل‌انگاران سیل شیراز

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۰۶۵

برخورد قضایی با سهل‌انگاران سیل شیراز

دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: بدون تردید برای سهل انگاران حادثه سیل در شیراز پرونده قضایی تشکیل می‌شود.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی با حضور در منطقه دروازه قرآن و با بررسی میدانی ابعاد حادثه جاری شدن سیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع حادثه اخیر نیازمند بررسی کارشناسی است، اما دستورات اولیه قضایی در این خصوص صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در جریان بازید از محل حادثه در دوازه قرآن شیراز گفت: بدون تردید با نظر کارشناسی برای سهل انگاران حادثه امروز پرونده تشکیل خواهد شد.

دادستان شیراز افزود: پیش از هر چیز اولویت اصلی رسیدگی به امورات مسافرین حادثه دیده است که در همین خصوص هماهنگی‌های لازم جهت استقرار مسافران انجام شده است.

صالحی ادامه داد: جهت رسیدگی سریع به پرونده‌ها در دادسرای شیراز قاضی ویژه تعیین گردید و هماهنگی‌های اولیه با پزشکی قانونی نیز انجام شد.

وی همچنین تصریح کرد: با فراخواندن مسئولین بیمه در استان دستور رسیدگی به امور بیمه‌ای و تعیین خسارات نیز صادر شد.

دادستان شیراز در خصوص اتومبیل‌های حادثه دیده نیز بیان داشت: برای حفاظت از اموال حادثه دیدگان تمام اتومبیل‌ها به پارکینگ حفاظت شده منتقل شده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام پزشکی قانونی در این حادثه تاکنون ١٧تن از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امدادرسانی به سیل زدگان سیل در مناطق شمال کشور دادستان عمومی و انقلاب شیراز وقوع سیل در شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، ادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

سیدجواد میردوستی گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. 

میردوستی افزود: در ادامه تحقیقات، ساعتی پیش این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محلی که مفقود شده بود، پیدا شد.

وی با بیان این که خوشبختانه یسنا در سلامت به سر می‌برد گفت: تحقیقات قضایی این پرونده در حال تکمیل است.

دادستان کلاله از تلاش شبانه روزی اهالی شریف منطقه و همچنین نیروی هلال احمر و عوامل انتظامی و اطلاعاتی برای بازگرداندن کودک مفقود شده کلاله‌ای قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • جلوه های تعارض منافع در قوه قضائیه / ارجاع گزینشی، آسیب جدی در رسیدگی به پرونده های ملی