Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در نشست شورای مدیریت بحران استان گفت: تمامی دستگاه‌ها و نیرو‌های امدادی برای مقابله با سیل و خسارت‌های احتمالی آمادگی کامل دارند.

وی بیان کرد: مردم و شهروندان بسیار مراقب باشند و با توجه به شرایط پیش آمده از مسافرت خودداری کرده و ضمن رعایت نکات ایمنی از مسیر رودخانه‌ها دوری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی با اشاره به اینکه خروجی آب سد‌ها باید مدیریت شود تا میزان دبی آب کارون در اهواز زیر ۲ هزار متر مکعب برسد تا کمترین آسیب را در بر داشته باشد اظهار داشت: شهرداران، دهیاران، بخشداران و فرماندارن هشدار‌های لازم را داده و کمیته‌ای برای رصد میزان ورودی آب به استان و رصد شرایط و اطلاع رسانی به موقع با حضور دستگاه‌های مختلف تشکیل شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در مورد پارک ساحلی هم اقدامات لازم جهت هشدار انجام شود و حتی در صورت لزوم پارک ساحلی برای پیشگیری از حوادث احتمالی بسته شود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با اشاره به اینکه در حوزه کرخه آنچه برآورد ۵ روزه است قابل مدیریت است افزود:، اما اگر ۱۴ روز آینده محاسبه کنیم مدیریت آن مشکل است و از اتخاذ تصمیمات عجولانه خودداری کنیم، و بر این اساس خروجی‌های رودخانه کرخه خروجی‌های آن آماده و پایین دست کرخه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در اولویت کار قرار گیرد.

غلامرضا شریعتی اذعان داشت: در اروند کنار میزان خروجی آب بالاست و به خانه‌ها رفته باعث نگرانی مردم شده، باید چند بیل مکانیکی به اروندکنار فرستاده شود تا مسیر‌های خروج اب و ترمیم سیل بند‌ها سریعا انجام شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: تمام امکانات استان در خدمت مدیریت بحران قرار دارد و فعلا مدیریت وضعیت سیل‌های احتمالی در اولویت است.

انتهای پیام/گ

خوزستان آماده مقابله با سیلاب است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مانور ایمنی در سد و نیروگاه سیمره با حضور مسئولان تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، شبکه بهداشت و درمان، اچ اس‌ای سد سیمره و با هدف ارتقاء توانمندی نیرو‌های امدادی در جهت پیشگیری و کاهش حوادث احتمالی در محیط کار در سد و نیروگاه سیمره برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید
  • مانوری برای محک آمادگی در برابر حوادث احتمالی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز
  • احتمال افزایش خروجی سد دز