Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:26:27 GMT

آبگرفتگی معابر تردد در شهرکرد را مختل کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۸۴۲

آبگرفتگی معابر تردد در شهرکرد را مختل کرد

شهرکرد- ایرنا- بارش باران طی شبانه روز گذشته تاکنون موجب اختلال در تردد و آبگرفتگی معابر و خیابان های شهرکرد شد.

به گزارش ایرنا، درحالی که براساس پیش بینی سازمان هواشناسی شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به ریاست استاندار دیروز برای پیش بینی مقابله با هرگونه بحران و یا حوادث پیش بینی نشده هشدار داده بود اما از عصر امروز (دوشنبه) تردد در خیابان های شهرکرد مختل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس گزارش های مردمی و طبق مشاهدات عینی خبرنگار ایرنا مرکز شهرکرد هم اینک تردد در بسیاری از خیابان های شهرکرد به علت آبگرفتگی با مشکلاتی روبه روست.
محدوده چهارراه تا میدان ابوعلی سینا به سمت جنوب شهر، میدان آیت الله دهکردی (فلکه دانشگاه)، میدان قدس، میدان انقلاب، میدان 12 محرم (فلکه آب) بلوار آیت الله کاشانی محدوده چهار راه طالقانی تا چهارراه 12 محرم (هواپیمایی) و بسیاری از خیابان های شهرکرد هم اکنون با مشکل مواجه است و آب ناشی از بارندگی در سطح و کف خیابان ها جاری شده است.
به گزارش ایرنا، پلاستیک، بطری و سایر زباله های رها شده در جوی ها و زیر پل ها از عوامل اصلی جاری شدن آب بارندگی در خیابان ها و گرفتگی معابر است.
شهردار شهرکرد در همین حال به خبرنگار ایرنا گفت: هیچ خیابانی در شهرکرد دچار آبگرفتگی نشده و تمامی جوی ها روان است.
نورالله غلامیان دهکردی تاکید کرد: در 8 سال گذشته حدود 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران، ملی، استانی و شهرداری شهرکرد برای اجرای مسیل جنوب شهرکرد هزینه شده است.
وی افزود: هم اینک آب در جوی های جنوب شهرکرد در حال عبور است اما به علت قدیمی بودن این جوی ها و افزوده شدن آب ناشی از بارندگی های شمال شهر، منظریه و میرآباد به این منطقه، آب باران از جوی ها سرریز شده و در واقع گنجایش آن بیش از ظرفیت جوی هاست.
غلامیان دهکردی تصریح کرد: البته این روند طبیعی است و این مشکل تنها به علت قدیمی بودن جوی های مناطق جنوب شهرکرد رخ داده است که بزودی رفع می شود.
به گزارش ایرنا، بسیاری از شهروندان شهرکردی از وضعیت گرفتگی معابر و جوی و جدول گلایه مندند.
بدنبال هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، ذوب برف ها و سقوط بهمن طی 2 روز آینده و احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب، شورای هماهنگی مدیریت بحران با دستور استاندار چهارمحال و بختیاری به حالت آماده باش کامل درآمد.
براساس پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری هوای استان از روز دوشنبه در دامنه فعالیت یک سامانه پربارش قرار گرفت و انتظار می رود بارش های سیل آسا به صورت برف و باران به همراه وزش باد به نسبت شدید و رعد و برق در سطح سطح استان رخ دهد.
7362/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهركرد خيابان چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این اطلاعیه آمده است پیرو هشدارسطح زرد شماره6و با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبارباران و رعد و برق همراه باوزش بادشدیدموقت(با احتمال گردوخاک)پیش بینی می شود .

فعالیت این سامانه از فردا در کلیه مناطق استان دوشنبه مورخ (۱۷/۰۲/۱۴۰۳) آغاز می‌شود و تا اواخرهفته جاری ادامه دارد.

در این شرایط  احتمال آبگرفتگی معابروسیلابی شدن رودخانه ها،احتمال برخورد صاعقه وخسارت به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

آمادگی دستگاه های اجرایی برای آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها-خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها،مسیل ها واجتناب ازفعالیتهای کوهنوردی -خودداری از چرایدام و تردد عشایردر حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع-محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی وتوجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی ضروری است.

دیگر خبرها

  • ببینید | آبگرفتگی‌ خیابان‌های تبریز در پی بارش‌های اخیر
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • آبگرفتگی شدید معابر تبریز بعداز بارش شدید باران
  • آبگرفتگی معابر در سنندج
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی