Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر شیراز گفت: یکی از دلایل حادثه طغیان رودخانه آب زنگی و ریزش آبی بود که در ارتفاعات آن منطقه جاری بود همچنین خودروهای مسافران به صورت پراکنده در ورودی دروازه قرآن علت دیگر تشدید حادثه بود. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

نواب قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه مجموعه شورا و شهرداری شیراز از ابتدای حادثه در محل حضور داشتند، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید در امشب و فردا صبح، مجموعه شهرداری شیراز به صورت 100 درصد آماده‌باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، گفت: یکی از دلایل حادثه طغیان رودخانه آب زنگی و ریزش آبی بود که در ارتفاعات آن منطقه جاری بود همچنین خودروهای مسافران به صورت پراکنده در ورودی دروازه قرآن علت دیگر تشدید حادثه بود. 

سخنگوی شورای شهر شیراز افزود: اعضای شورای شهر و شهردار شیراز با حضور در بیمارستان‌های نمازی و علی اصغر با مصدومان دیدار و از خانواده جانباختگان دلجویی کردند. 

قائدی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ریزی برای حوادث احتمالی شده بود یا خیر؟ بیان کرد:همه پیش‌بینی‌ها شده بود اما کل حادثه در کمتر از 15 دقیقه رخ داد. 

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان سیلاب در بخش اندوهجرد کرمان

دریافت 12 MB کد خبر 6087502

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن گلستان - تهران را زیر آب برد
  • طغیان سیلاب در بخش اندوهجرد کرمان
  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر رودخانه‌های استان قزوین برای پیشگیری از سیل
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید