Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:26:20 GMT

فرماندار: گُمیشان نیازمند بیل، چکمه و کیسه است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۱۴۴

فرماندار: گُمیشان نیازمند بیل، چکمه و کیسه است

گرگان - ایرنا - فرماندار گُمیشان در شمال غربی استان گلستان گفت که با توجه به حرکت آهسته روان آب ها به سمت این شهرستان؛ نیازمند بیل، چکمه و کیسه به تعداد زیاد برای ایجاد سد و ممانعت از ورود روان آب ها به داخل شهر هستیم.

امیرشیر توماج دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت دغدغه اولیه و اصلی ما طغیان گرگان رود بود که بخش وسیعی از آب آن در حال ورود به دریای خزر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مسیر روستای بصیرآباد به قره کیله دارای آبگرفتگی است و مردم در حال ایجاد دیواره هستند و همه تلاش دارند تا آب اضافی گرگان رود به سمت پایین هدایت شود.
وی افزود: دیواره رود حاشیه قره کیله شکاف برداشته و ورودی آب یک تهدید برای منطقه است و آنچه اکنون شهر را تهدید می کند، در قسمت جنوب و شرق شهرستان گمیشان است.
فرماندار گمیشان گفت: نیازمند یک مدیریت قوی هستیم و از سوی دیگر به منظور هدایت آب به مسیر دیگری برای جلوگیری از ورود به شهر، ایجاد کانال و راه انحرافی با شکاف جاده اولویت اول است.
توماج افزود: بخشی از جاده اصلی گمیشان به دلیل شدت روان آب ها تخریب شده و بخش دیگری را هم ستاد مدیریت بحران اقدام به شکاف کرده تا سرعت خروج آب از اطراف شهر بیشتر شود.
وی اضافه کرد: اکنون همه مردم شهر گمیشان بویژه جوانان در تلاش هستند تا جلو بحران را بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: سرعت کم روان آب ها باعث شده تا بیشتر به سمت نجات خانواده های گرفتار در سیلاب در نقاط مختلف برویم از سوی دیگر با توجه به قطع راه های ارتباطی بتوانیم در کمترین زمان ممکن به مسیرهای دسترسی برسیم و راه های تخریبی را بازسازی کنیم.
گزارش تصویری از بسیج مردمی برای ایجاد دیواره و جلوگیری از ورود آب و نیز تخلیه شهر گمیشان از جمعیت در صفحه عکس ایرنا قابل دیدن است.
3014/2729/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيلاب گميشان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،  رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بشاگرد گفت: با کمک نیکوکاران و عاملان توزیع آرد روستایی، خانوار‌های نیازمند شناسایی و هزینه سهمیه آرد خانه پز آنها که هر کیسه ۱۰۰ هزار تومان تا تحویل درب منزل بود پرداخت شد.

زارعی گفت: ارزش ریالی آرد‌های خریداری شده ۴۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید؛ اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های هرمزگان متناسب با تراکنش

دیگر خبرها

  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • مواد توهم‌زا موجب تسریع در روند مرگ سلولی می‌شود