Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بخشداری معمولان از قطعی آب و برق ۷۵ روستای این شهرستان براثر سیل خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید حبیب الله موسوی گفت: طغیان رودخانه کشکان باعث ورود آب به داخل حدود ۱۰۰ واحد مسکونی در ضلع غربی شهر معمولان شده و آب این شهر ۸ هزار نفری از صبح امروز قطع است.

وی افزود: برق ۳۵ روستا و آب شرب ۴۰ روستا که از سراب کوثر تامین می شد بر اثر تخریب زیرساخت ها قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ادامه داد: جاده خرم آباد-پلدختر در چندین نقطه به علت تخریب پل و آبگرفتگی قطع و مسدود است و همچنین ۱۵ واحد مسکونی روستای چم شهران زیر آب رفته است.

براساس این گزارش آب و برق شهرستان پلدختر که بر اثر طغیان رودخانه کشکان صبح امروز قطع شده بود در حال حاضر خطوط برق و لوله های آب توسط نیروهای امدادی این شهرستان تعمیر و هم اکنون وصل شده اند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برق سیل آب پلدختر معمولان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه

عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز آبسانی به روستای کم رضوان گفت: اکنون ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات یازده و نیم کیلومتر خط انتقال آب نیز آغاز شده و نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تامین می‌شود.

روستای کم رضوان بخش مهران شهرستان بندرلنگه در حال حاضر بدون شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عکس/ تخریب بافت تاریخی روستای شیلاندر
  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • بافت تاریخی روستای اصفهک با توجه مردم حفظ شده است
  • به تماشای رقص آبشار و شکوفه‌های گیلاس بنشینید!
  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • روستای عشق آباد ری