Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@17:13:31 GMT

بارش باران تا فردا در کاشان ادامه می یابد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۲۸۴

بارش باران تا فردا در کاشان ادامه می یابد

عباس ارغوانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بارش ها در مناطق کوهستانی شهرستان از جمله ارتفاعات بخش های قمصر، نیاسر و برزک به صورت برف تر (برف مخلوط با باران) خواهد بود.
وی عنوان کرد: این بارندگی ها تا کنون راه افتادن آب در مسیل رودخانه های فصلی شهرستان کاشان را موجب شده است.
رییس اداره هواشناسی کاشان میزان بارش ها در سال زراعی را 113 میلیمتر برشمرد و یادآور شد: این رقم سال گذشته در این هنگام 30.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 میلیمتر و میانیگن بلند مدت شهرستان هم 95 میلیمتر بود.
به گفته وی، دمای کنونی شهر کاشان 11 درجه بالای صفر و میزان رطوبت 95 درصد است.
ارغوانی در ادامه به مردم و به ویژه مسافران نوروزی توصیه کرد که از حرکت و توقف در کنار جوی های پهن و مکان هایی که ممکن است به علت بارندگی دچار ریزش شوند، خودداری کنند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان هم با توجه به افزایش بارندگی ها و احتمال جاری شدن سیلاب، آبگرفتگی گذرگاه ها، خیابانها و زیرگذرها از شهروندان خواست تا برای پیشگیری از وقوع حادثه های ناگوار و آسیب های جانی و مالی موارد ایمنی را رعایت کنند.
محمدمسعود چایچی بر مراقبت از کودکان و سالمندان در خیابان ها و مکان های دارای کانال های آب و فاضلاب روباز و مکان های حفاری شده به علت لغزندگی و احتمال سقوط تاکید کرد.
وی یادآور شد: واحدهای مسکونی منهای۶۰ باید مجهز به شیر یکطرفه فاضلاب باشند، خروجی آبراهه های پشت بام (ناودان ها)، کف حیاط و پارکینگ ها باز بوده و افراد از ایستادن کنار پنجره ها و تکیه دادن به اجسام رسانا مانند درب و پنجره های فلزی و تیرهای برق در هنگام رعد و برق خودداری کنند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان همچنین به مسافران توصیه کرد که جز یخچال سایر کلیدهای مینیاتوری برق خانه را قطع کرده و از رها کردن سه راهی های برق روی زمین پرهیز کنند.
وی از مردم خواست تا در صورت بروز هر گونه حادثه ای از جمله تصادف رانندگی یا گرفتار شدن در آبگرفتگی با شماره 125 آتش نشانی تماس بگیرند.
6136/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آب و فاضلاب آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رعد و برق زمین شیر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید

ولی بهره مند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در دهدشت ۶۵.۴ میلیمتر، در سی سخت ۶۳.۷، در چرام ۵۶، در سوق ۷۰، مارگون ۴۸، لنده ۴۳ و قلعه رئیسی ۴۰ میلیمتر بارش گزارش شده است.

وی بیان داشت: همچنین در دلی خمسیر ۷۸، باشت ۷۸، فیلگاه ۷۶، ماهورباشت ۷۵، امامزاده جعفر ۷۲، امامزاده پهلوان ۶۹ و برم سبز ۶۹ میلیمتر بارش داشتیم.

بهره مند میزان بارش در دیشموک را ۶۸ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶۷، بوستان ۶۵.۵، دهدشت ۶۵.۴، دیل ۶۴، گنجگون ۶۳.۸، سی سخت ۶۳.۷، دشتروم ۶۳.۵، ستنگان ۶۲.۵، سرفاریاب ۶۱، سرآب ننیز ۵۸، یاسوج فرودگاه ۵۷.۸ و منصورخانی کاکان ۵۶ میلی متر عنوان کرد.

وی اظهار داشت: همچنین در گنجه‌ای ۵۵.۸ میلی متر بارش، در درغک ۵۵، وزگ ۵۴، در کریک ۵۴، در تنگ پیرزال ۵۳، در تل گاه ۵۳، ممبی ۵۳

و تنگ سرخ ۵۱ بارش گزارش شد.

بهره مند تصریح کرد: در چیتاب ۵۰، در لیکک ۴۸.۸، در جاورده ۴۷، در سرآسیاب یوسفی ۴۴، قلعه دختر ۴۴، در پاتاوه ۳۸.۵، تنگ رواق ۳۶، در موشمی زیلایی ۳۴ و در سیرون شبلیز ۲۴ میلی متر بارش گزارش شد.

کد خبر 6096220

دیگر خبرها

  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان
  • دزفول را هم آب برد + عکس
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • باد و باران پدیده غالب اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است
  • بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان ادامه دارد
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد