Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:05:15 GMT

40 نفر بر اثر مصرف نوشابه الکلی در تبریز مسموم شدند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۴۳۵

40 نفر بر اثر مصرف نوشابه الکلی در تبریز مسموم شدند

دکتر حجت پورفتحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از 28 اسفند ماه تعدادی به دلیل مسمومیت با الکل به بیمارستان‌های تبریز مراجعه کرده‌اند، اظهار داشت: پنج نفر به دلیل مسمومیت با الکل به بیمارستان محلاتی تبریز مراجعه کرده بودند و از همان روز تعداد نفرات مراجعه کننده رو به افزایش بود.
وی با بیان اینکه هم اکنون آمار مسموم شدگان به 40 نفر رسیده است، افزود: این رقم در حال افزایش است و افراد در بیمارستان‌های سینا و محلاتی تبریز بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورفتحی اظهار داشت: طبق بازدیدی که روز گذشته به همراه رئیس دانشگاه از بیماران داشتم، برخی دچار مرگ مغزی شده و یا در بخش آی سی یو بستری بوده و دیالیز می‌شوند.
وی ادامه داد: وضعیت مراجعه‌کنندگان مسمومیت با الکل در تبریز به مراتب وخیم‌تر از مراجعان شهرستان اهر است.
پورفتحی گفت: به نظر می‌رسد افراد بر اثر مصرف مشروبات الکلی در یک مهمانی دسته جمعی مسموم شده‌اند، اما در مجموع اطلاعات شفافی در این خصوص وجود ندارد و نیروی انتظامی در جریان و پیگیر ماجراست.
به گزارش ایرنا، یک ماه پیش نیز 100 نفر در شهرستان اهر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز مسموم شدند که یک نفر جان خود را از دست داد.
6132/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 الکل بیمارستان رئیس دانشگاه مشروبات الکلی نوشابه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان افشاری‌پور، صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت اقدام به تیراندازی کور می‌کند که بر اثر این تیراندازی که ۲ نفر از مهمانان عروسی که دو خانم ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه بارها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است افزود: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

کد خبر 6089837

دیگر خبرها

  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • دستگیری ۳ نفر برای مسمومیت الکلی و فوت یک پزشک
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • مصرف زیاد نوشابه رژیمی ما را به کدام سرطان مبتلا می‌کند؟
  • این مواد غذایی را با نوشابه نخورید
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت