Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکل‌های عدالت‌خواه ۹ دانشگاه کشور در نامه ای به دادستان گرگان خواستار برخود قاطع و فارغ از ملاحظه‌گری با ریشه‌ها و علل خرابی‌های ناشی از سال‌ها جنگل خواری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تشکل‌های عدالت‌خواه ۹ دانشگاه کشور در نامه ای به دادستان گرگان خواستار برخود قاطع و فارغ از ملاحظه‌گری با ریشه‌ها و علل خرابی‌های ناشی از سال‌ها جنگل خواری، از بین بردن پوشش گیاهی و سوء مدیریت در مهندسی آب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در بخشی از این نامه آمده است: حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی، دادستان عمومی گرگان
همان گونه که مستحضرید در نخستین روز‌های سال جدید شاهد وقوع سیل و در نتیجه‌ی آن، آسیب‌های فراوان به زیرساخت‌ها و خانه‌ها و اموال مردم عزیز استان گلستان بودیم که عید را نه فقط به کام مردم آسیب دیده، که برای تمام ملت ایران تلخ کرد.   با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری، مبنی بر احیاء حقوق عامه و عدم ملاحظه‌ی این و آن در برخورد‌های قضائی، از شما به عنوان دادستان عمومی این استان درخواست داریم به عنوان مدعی العموم در این مسئله ورود نمائید.   پرواضح است که سوء مدیریت‌ها در مهندسی آب، جنگل خواری‌ها و از بین بردن پوشش گیاهی منطقه در طی این سال‌ها نقشی غیرقابل انکار در وقوع و تشدید این قبیل حوادث و خسارت‌ها داشته است.لذا برخود قاطع و فارغ از ملاحظه‌گری، با ریشه‌ها و علل پدید آمدن این خرابی‌ها برای جلوگیری از گسترش این رویه و کاهش آلام و امیدواری این مردم رنج‌دیده ضروری است.   در ضمن بخشی از مدارک و مستندات این تخلفات به پیوست ارائه خواهد شد.


رونوشت:
حجت الاسلام رئیسی، ریاست قوه قضائیه حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه مازندران
مجمع دانشجویان حزب الله دانشگاه علم و صنعت ایران
مجمع دانشجویی آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز
دانشجویان عدالتخواه دانشگاه آزاد کرج
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه باهنر کرمان
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه فرهنگیان کرمان
تشکل عدالتخواه قسط دانشگاه صنعتی شاهرود
مجمع عدالتخواه دانشگاه یاسوج
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه ولیعصر رفسنجان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند

اعتراضات دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی موجب تعطیلی جشن فارغ‌التحصیلی این دانشگاه شد. 

به گزارش ایسنا به نقل از سان، دانشگاه کالیفرنیا جنوبی (USC) مراسم اصلی فارغ التحصیلی خود را که زمان برگزاری آن برای ۱۰ ماه می تعیین شده بود، به دلیل نگرانی‌های ایمنی و اجرای تدابیر امنیتی جدید در پی اعتراضات اخیر حامی فلسطین در محوطه دانشگاه لغو کرد.

 این اقدامات امنیتی، فرآیند پردازش تعداد زیادی از مهمانان مورد انتظار را کند می‌کند و میزبانی این مراسم سنتی را که حدود ۶۵ هزار شرکت کننده دارد، غیرممکن می‌سازد.

دانشگاه کالیفرنیا جنوبی در راستای افزایش امنیت، برای افزایش امنیت، برای همه رویدادهای دانشگاه بلیط صادر می‌کند و دسترسی پردیس‌ها و دانشکده‌ها را به نقاط ورودی تعیین شده محدود می‌کند.

در حالی که مراسم اصلی لغو شده است، فعالیت های انفرادی، جشن‌های ویژه و مراسم کلاه‌گذاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری طبق برنامه پیش می‌رود.

این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که اعتراضات دانشجویان در آمریکا در طرفداری از فلسطین در سراسر دانشگاه‌های مختلف ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، تگزاس آستین، هاروارد، اِم‌آی‌تی و سایر دانشگاه‌های آمریکا گسترش یافته است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»