Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@04:59:44 GMT

راه دسترسی برخی مناطق سیل زده گلستان بسته است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۶۳۰

راه دسترسی برخی مناطق سیل زده گلستان بسته است

سرهنگ دوم علی عبدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر دسترسی به گمیشان از محل پل خواجه نفس به دلیل آب ناشی از سیلاب مسدود بوده، همچنین جاده روستای یساقی به شهر بندرترکمن در محل پل قره سو تخریب و امکان تردد از آن وجود ندارد.
به گفته وی، جاده های دسترسی به آق قلا و روستای عطاآباد این شهرستان نیز به دلیل سیلاب مسدود است و تنها خودروهای امداد رسانی امکان تردد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پلیس راه گلستان گفت: جاده خوش ییلاق (آزادشهر- شاهرود) به علت ریزش کوه در اوایل سال جاری مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی آن همچنان ادامه دارد.
سرهنگ عبدی افزود: جاده گرگان (مرکز استان گلستان) به آق قلا در حوالی روستای شورحیات به علت کندن جاده برای عبور آب و نصب پل موقت مسدود بوده و تنها از یک طرف مسیر خودروهای امداد رسان امکان تردد می کنند.
وی با بیان اینکه در مسیرهای توسکستان (گرگان به شاهرود) و پارک ملی گلستان در شرق استان هم اینک شاهد بارش باران هستیم، تصریح کرد: جاده توسکستان باز بوده اما،با توجه به لغزنده بودن جاده و ادامه بارش ها، رانندگان احتیاط کنند.
بارش های اواخر سال 97 و ادامه آن در سال جاری باعث طغیان برخی رودخانه ها و سرریز شدن سدها در استان گلستان و آبگرفتگی و سیلاب در بسیاری از مناطق شهری و روستایی استان بویژه در شرق، شمال و غرب آن شده است.
3014/1648/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گلستان بارش باران پلیس راه سیل شهری و روستایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در اطلاعیه ای از مسدود شدن یکی از محورهای روستایی در بخش ساردوییه جیرفت خبر داد و گفت: چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد بهراسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود.

در این اطلاعیه با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه بیان شده خواسته شده است در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

 محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان محور جایگزین نیز اعلام می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد