Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در نخستین دیدار سال جدید امروز (سه‌شنبه) به مصاف هم می‌روند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, امروز (سه‌شنبه) دربی اصفهان با مصاف تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن نخستین بازی فوتبال سال 1398 را رقم می‌زند, جایی که دو تیم با شرایطی متفاوت کار سختی پیش روی هم خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که که یک بازی معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتربه حساب می‌آید، یکی از دربی‌های حساس ایران و به نوعی می‌توان گفت بعد از دربی تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس می‌تواند دومین دربی حساس کشور لقب بگیرد.

سپاهان در حالی در این دیدار گام به میدان می‌گذارد که نتیجه‌ای که مقابل ذوب آهن کسب می‌کند برای تیم‌های بالای جدول نظیر استقلال، تراکتورسازی, پرسپولیس و پدیده پراهمیت است, علاوه بر اینکه سپاهان با پیروزی و کسب 3 امتیاز در این بازی می‌تواند صدرجدول را از پرسپولیس پس بگیرد. در آن سو ذوبی‌ها نیز که در پایان سال گذشته نتایج خوبی را کسب کرده و ناکامی‌های قبلی را به فراموشی سپرده‌اند، قصد دارند با پیروزی بر رقیب دیرینه خود علاوه بر بهبود جایگاه‌شان در جدول با قدرت در ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.

نکته دیگر این دربی, رویارویی امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان, و به نوعی مصاف شاگرد و استاد در قامت مربی به حساب می‌آید. از نگاه دیگر منصوریان و قلعه‌نویی هر دو سابقه هدایت تیم فوتبال استقلال را نیز برعهده داشته‌اند و حالا در دربی پایتخت باید پنجه در پنجه یکدیگر بیندازند.

در این بین تیم فوتبال ذوب آهن اخیرا در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی گرفته است و هم اکنون توانسته بعد از دو پیروزی در پلی آف ای مسابقات, در گروهش 4 امتیازی باشد، البته ذوب آهن متحول شده این روز‌ها در لیگ برتر نیز توانسته در هفته گذشته 2 بر صفر استقلال خوزستان و پیش از آن پدیده را در مشهد با یک گل شکست دهد. نتایجی که نمی توان با وجود آنها کار سپاهان را در این بازی آسان دانست.

جدول رده‌بندی لیگ برتر

سپاهان اما در بازی قبلی خود مقابل فولاد خوزستان دو امتیاز حساس را از دست داده است و به هیچوجه دیگر قصد ندارد با وجود رقابت بالای جدول حتی یک امتیاز از کف بدهد، البته سپاهانی‌ها در این بازی از امتیاز میزبانی هم برخوردار هستند و می‌توانند با فشار حداکثری هواداران‌شان کار را برای ذوب آهن سخت کنند و نتیجه دلخواه‌شان را از این بازی مهم کسب کنند.

تیم فوتبال ذوب آهن در این بازی کلیدی‌ترین بازیکن خود, یعنی قاسم حدادی‌فر را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و سپاهان نیز از وجود محمد ایرانپوریان و احتمالا محسن مسلمان برای مصدومیت در این بازی محروم است.

قلعه‌نویی: آذری یک نمونه پیدا کند که با یک سوت دو امتیاز از تیم گرفته شده و تماشاچی، سرمربی و بازیکن محروم شده‌اندمنصوریان: در دربی اصفهان برای شخصیت خودمان بازی می‌کنیم، نه سپاهانزمان دربی اصفهان تغییر کردبلیت‌فروشی دربی اصفهان به سیل‌زدگان شمال کشور اختصاص می‌یابد

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان سپاهان اصفهان ذوب آهن اصفهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه تیم سپاهان در یک برنامه تلویزیونی صحبت‌های تندی را علیه باشگاه‌های مقابل انجام دهند.

بر این اساس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس