Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز کارخانه ‌ای روز دوشنبه در جلسه اعضای ستاد بحران استانداری همدان با اشاره به وقوع سیل در مناطق شمالی کشورمان اظهار داشت: کمک های مردمی استان همدان با هشت خودرو به استان گلستان ارسال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اضافه کرد: یکهزار و 920 بسته غذایی یک ماهه، یکهزار و 400 بسته غذایی 72 ساعته، 2 هزار تخته موکت و 430 تخته پتو به استان گلستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به طرح های نوروزی این نهاد در سالجاری اظهار داشت: 35 مسافر در راه مانده توسط نیروهای امدادی هلال احمر این استان اسکان داده شدند.
کارخانه ای اضافه کرد: از 25 اسفند سال گذشته امدادگران هلال احمر استان در 44 حادثه حضور داشتند که از این تعداد 18 فقره مربوط به حوادث جاده‌ای بود.
وی با بیان اینکه 29 درصد حوادث مربوط به واژگونی خودروها بود که در قیاس با سال گذشته این آمار افزایش را نشان می دهد، یادآوری کرد: شرایط و امکانات برای اسکان اضطراری مسافران پیش‌بینی و فراهم شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اظهار داشت: پنج هزار و 599 نفر به پایگاه‌های هلال احمر استان مراجعه کرده و 576 نفر از خدمات پایگاه‌های سیار این مجموعه استفاده کرده اند.
کارخانه ای ادامه داد: تاکنون 738 نفر به پویش بهرفت پیوسته‌اند و 207 نفر نیز به پایگاه‌های سلامت مراجعه کردند که تاکنون هفت هزار و 24 قلم بسته تبلیغاتی توسط 530 نفر از نیروهای امدادگر این مجموعه بین مسافران توضیح شده است.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در روزهای 28 و 29 اسفند 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
7523/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان همدان خودرو سیل کمک های مردمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»

قاسم غریب آبادی  اظهار کرد: از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت با اطلاع از گم شدن کودک چهار ساله اهل روستای «یلی‌بدراق» شهرستان کلاله، نیروهای هلال احمر در کنار مردم محلی جست و جوی خود را برای یافتن یسنا آغاز کردند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت پای کار آمد و به دلیل مطالبه مردمی یک فروند بالگرد هم برای گشت زنی در منطقه حاضر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: چندین دستگاه پاراموتور و هلی شات در کنار سگ‌های زنده یاب به همراه روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از نیروی هلال احمر و مردمی به صورت هوایی و زمینی در منطقه حضور و کار گشت زنی را انجام دادند.

غریب آبادی گفت: نیروهای هلال احمر در سه روز نخست به صورت خطی متر به متر تا شعاع پنج تا ۶ کیلومتری را گشت زنی کردند.

وی افزود: دیروز صبح فرماندار کلاله نشست شورای مدیریت بحران را در همان روستا برگزار کرد و تصمیم گرفته شد تا امروز (پنجشنبه) گشت‌زنی به صورت تخصصی با هلی‌شات و پاراموتورها و دسته‌های امنیتی و دوربین‌های دید در شب انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: تاکنون اثری که نشانه دهنده زنده و یا مرگ این کودک باشد در منطقه پیدا نشده است.

وی افزود: چهار تیم هلال احمر همچنان در منطقه مستقر هستند و نیروهای تخصصی هم اقدامات لازم جست و جوی را انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر