Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:45:40 GMT

تردد در محور لردگان - یاسوج سنگین است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۸۷۱

تردد در محور لردگان - یاسوج سنگین است

سرهنگ غلامعلی نوربخش روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور به دلیل ارتباط جنوب به مرکز کشور در پی سیل اخیر در شیراز و برخی استان های کشور سنگین است.
به گفته وی، تردد در محور شهرکرد - بروجن و لردگان و محور شهرکرد به سورشجان نیز نیمه سنگین است و از شب گذشته نیز به علت بارش برف و لغزندگی جاده ها گردنه های شاه منصوری و چری در مسیر ارتباطی شهرستان کوهرنگ به مسجد سلیمان در استان خوزستان تا اطلاع بعدی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ نوربخش با تاکید بر اینکه هم اکنون سامانه بارشی تمام محورهای مواصلاتی استان را زیرپوشش قرار داده از مسافران خواست از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل در جاده های استان با شماره تلفن 110 و 141 تماس بگیرند.
وی همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد غذایی لازم تاکید کرد.
پیرو اخطاریه هواشناسی استان، رگبار سیل آسا، رعد و برق، بارش شدید، تگرگ، وزش باد شدید و موقتی بیش از 100 کیلومتر بر ساعت طی امروز و فردا سه شنبه در تمام نقاط استان به ویژه در کوهرنگ، اردل، لردگان، فارسان و کیار پیش بینی می شود.
7360/6021
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان خوزستان استان های کشور جاده های استان سیل مسجد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم