Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش های رگباری باران، شهرداری مشهد برای مقابله با آبگرفتگی و سیلاب احتمالی در آماده باش کامل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، امیر عزیزی در این رابطه گفت: در پی اخطاریه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر بارندگی های رگباری که بیشترین میزان آن از ساعت 24 امشب تا ظهر فردا سه شنبه پیش بینی شده است ما نیز به کلیه مناطق و سازمانهای شهرداری مشهد اعلام آماده باش داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس ستادهای مدیریت بحران شهرداری مشهد در مناطق؛ با مدیریت شهرداران و در سازمانها؛ با مدیریت مدیران عامل این سازمانها برای پیش بینی اقدامات لازم تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری مشهد نیز در حال آماده باش کامل قرار دارند، اظهار کرد: از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تجهیزات لازم از قبیل تانکر، پمپ های لنجن کش و سایر تجهیزات مورد نیاز برای رفع آبگرفتگی آماده شده است.

عزیزی ادامه داد: همچنین نیروهای آتش نشانی به همراه تجهیزات در ایستگاه ها برای مقابله با آبگرفتگی و حوادث احتمالی در آماده باش هستند.

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد با اشاره به آماده باش شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مشهد که دبیری آن بر عهده شهرداری مشهد است، گفت: در صورت نیاز مرکز فرماندهی مدیریت بحران نیز با حضور دستگاه های خدماتی و امداد رسان از جمله هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاهها در شهرداری فعال خواهد شد.

وی افزود: توصیه می شود که امشب از اسکان زائران در کمپ های زائر پذیر مشهد خودداری و زائران در سوله های بحران و محل های سرپوشیده اسکان داده شوند.

عزیزی ادامه داد: از شهروندان در خواست می شود طی ساعت آینده از اسکان در کوهستان پارک خورشید، مسیل بوستان چهل بازه و سایر مسیل ها سطح شهر مشهد خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرداری کوهستان مشهد هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش باران در ۱۸ استان
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است